گردشگری و توریسم

ایجاد فضای شاد برای مردم ضروری است

به گزارش ایرنا سید موسی خادمی شامگاه جمعه در آیین اختتامیه جشنواره اقوام ایرانی و نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی لرستان اظهار داشت: تابستان امسال جشنواره موسیقی استان های لرنشین در خرم آباد برگزار شد و استقبال از این جشنواره نشان داد مردم در هر شرایطی خواهان برگزاری فضای شاد هستند و تلاش می کنیم این فرصت ها برای مردم فراهم شود.
وی با بیان اینکه در نمایشگاه اقوام ایرانی مردم با فرهنگ های دیگر اقوام آشنا می شوند و محصولات ارزشمند معرفی می شود ، افزود: مردم نیازمند این گونه مراسم ها هستند و در شرایطی که مشکلات اقتصادی دارند فراهم کردن فضای فرهنگی و هنری ضروری است و این مهم نیازمند همت و تلاش مدیران است.
وی ادامه داد: در ستاد گردشگری استان تصویب شده که این جشنواره ها در مناسبت های مختلف برگزار شود.
استاندار لرستان اضافه کرد: خادمی با بیان اینکه 25برنامه شاد در این نمایشگاه اجرا شد افزود: امیدواریم غرفه دارانی که جنبه اقتصادی را در این نمایشگاه فراهم کردند توانسته باشند بازاریابی و صادرات خود را انجام داده باشند.
وی گفت: این نمایشگاه فرصتی خوبی است که محصولات به سایر نقاط صادر شود همچنین امیدواریم شرکت کنندگان در فروش محصول به بازار داخل و صادرات آن تجرببات خوبی کسب کرده باشند.
وی اضافه کرد: این جشنواره با هدف شادی و نشاط در بین مردم ایجاد شده است و امیدواریم بازهم میزبان اینگونه جشنواره ها در استان باشیم.
3210/6060

انتهای پیام /*


فرهنگي


جشنواره اقوام ايراني


استاندار لرستان


سيد موسي خادمي