گردشگری و توریسم

اعضای پژوهشگاه میراث فرهنگی، آموزش مدیریت بحران می بینند

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، این کنفرانس با رویکرد پیشگیری و بررسی چالشها، ظرفیت های موجود و چشم انداز آینده در این حوزه برگزار خواهد شد.
در این پنل مدیران بخش های ستادی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اعضای هیات علمی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، رئیس موزه ملی ایران، معاون آموزش و تربیت بدنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 12 شهرداری، به بحث، گفتگو و طرح مسائل مربوط و نحوه تعاملات آتی در خصوص موارد مطرح شده خواهند پرداخت.
پنجمین کنفرانس جامع مدیریت بحران HSE با رویکرد تاب آوری شریان های حیاتی و ایمنی صنعتی 29 و 30 دی ماه امسال در سالن علامه طباطبایی دانشگاه تهران برگزار می شود.
حمل و نقل شریان های حیاتی، بلایای جوی و طوفان و مدیریت بحران، سازمان های مردم نهاد و مدیریت بحران، رسانه، آموزش و اطلاع رسانی و مدیریت بحران، ایمنی و مدیریت ریسک، ایمنی و محیط زیست، ایمنی و سلامت شغلی، تجزیه تحلیل ریسک، ارزیابی، مدیریت و کاهش ریسک محورهای این کنفرانس را تشکیل می دهد.
علاقه مندان می توانند برای اطلاع بیشتر از نحوه برگزاری و شرکت در پنجمین کنفرانس مدیریت بحران و HSE به لینک سایت کنفرانس به نشانی http://dmhse.ir/fa مراجعه کنند.
فراهنگ*3377** 1055

انتهای پیام /*


فرهنگی


میراث فرهنگی


مدیریت بحران