گردشگری و توریسم

آثار بزرگان خوشنویسی ایران در نیاوران به نمایش در می‌آید

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، این نمایشگاه که با همکاری انجمن خوشنویسان ایران و انتشارات سبزه به مدت پنج روز در این مجموعه برگزار خواهد شد، دربرگیرنده 25 اثر خوشنویسی از استاد غلامحسین امیرخانی و دیگر استادان انجمن خوشنویسان ایران است.
در این نمایشگاه، دستخط استادان خوشنویس همچون علی شیرازی، امیراحمد فلسفی، محمد سلحشور، محمود رهبران، رسول مرادی، جمشید یاری، الهه خاتمی، یادگار خیام، محمدعلی قربانی، مجید آماده‌ رزم، علی اشرف صندوق‌آبادی، میرحیدر موسوی، عارف براتی، علی گنجی، عسگر محمودی تبار، علیرضا کاظمی و مجتبی سبزه در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
استاد غلامحسین امیرخانی چهره ماندگار، رئیس شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران و استاد ارشد این انجمن و همچنین عضو اصلی فرهنگستان هنر، نشان ملی فرهنگ و هنر، نشان شوالیه از کشور فرانسه، تألیف بیش از 40 کتاب در عرصه خوشنویسی، ریاست خانه هنرمندان ایران به مدت 15 سال و خلق بیش از یک هزار تابلوی نفیس خوشنویسی را در کارنامه هنری خود دارد.
این نمایشگاه از تاریخ 29 دی تا 3 بهمن ماه در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برپا خواهد بود و علاقه‌مندان جهت بازدید از این آثار می‌توانند همه روزه از ساعت 8 تا 16 به تالار آبی این مجموعه واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند.
فراهنگ **1085** 1055

انتهای پیام /*


فرهنگی


انجمن خوشنویسان


نياوران


فردوسی