گردشگری و توریسم

آلبوم عکس‌های خانوادگی جین آستن پیدا شد

به گزارش روز سه‌شنبه گروه فرهنگی ایرنا به نقل از فاکس نیوز، «کارن لیورز» این آلبوم عکس را در سایت ای‌بی خریداری کرد به این امید که پر از عکس‌های اشراف‌زادگان سده 19 باشد، اما با نگاهی اجمالی به آن دریافت که این عکس‌ها از خانواده رمان‌نویس مشهور انگلیسی به جا مانده است.
«جین آستن» نویسنده رمان‌های معروف «غرور و تعصب»، «عقل و احساس» و «منسفیلد پارک»، چهره‌ای مهم در ادبیات انگلیسی است.
عکس این رمان‌نویس که سال 1817 در سن 41 سالگی از دنیا رفت، در این آلبوم دیده نمی‌شود، اگرچه عکس‌هایی از بستگان نزدیک وی در آلبوم به چشم می‌خورد.
این آلبوم در سایت ای‌بی به ارزش دو هزار و 800 دلار به فروش گذاشته شد و در نهایت لیورز آن را با پرداخت یک‌هزار دلار خریداری کرد.
لیورز گفت: این آلبوم را خریدم با این تصور که عکس‌های جالبی باشد، زیرا قدیمی و مرتبط با ایرلند بود.
وی که در ایرلند زندگی می‌کند، گفت که این آلبوم را از فروشنده‌ای در آمریکا خریده است درحالیکه نه خودش و نه فروشنده از اهمیت و چشمگیر بودن این آلبوم اطلاعی نداشته اند.
گفته می‌شود که خانواده آستن، نقش زیادی در نوشته‌های وی داشته‌اند. وی با چاپ رمان‌های عقل و احساس، غرور و تعصب، منسفیلد پارک و «اما» (Emma)، به موفقیتی به عنوان نویسنده‌ای با آثار چاپ شده دست یافت.
آستن دو رمان دیگر نیز به نام «نورثنگر ابی» و «ترغیب» نوشت که هر دو در سال 1818 و پس از مرگ نویسنده، چاپ شد و آخرین اثر آستن «ساندیتون» نام دارد اما مرگ به وی امان نداد تا آن را تکمیل کند.
فراهنگ**9109** 1055

انتهای پیام /*


فرهنگی


جین آستن


آلبوم عکس


ای بی