گردشگری و توریسم

تور گردشگری آلمانی وارد منطقه سیستان شد

به گزارش دریافتی ایرنا از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان، عبدالکاظم میرشهرکی روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: این تور با هدف بازدید از جاذبه های باستانی، تاریخی و فرهنگی سیستان و بلوچستان به این استان سفر کرده و تاکنون از بیابان لوت، شهرسوخته و آثار تاریخی سیستان بازدید کردند.
وی گفت: این تور با اقامت در اقامتگاه های بومگردی با فرهنگ و آداب مردم سیستان آشنا شدند.
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زهک افزود: گردشگران آلمانی عضو این تور قرار است در مسیر حرکت از زابل به سمت چابهار از اماکن تاریخی، فرهنگی، گردشگری و مناظر بکر و زیبای شهرستان های زابل، زاهدان، خاش، ایرانشهر و چابهار دیدن کنند.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان نیز گفت: ورود تور گردشگران آلمانی نشان‌ دهنده پایداری و ثبات امنیت در این استان و به ثمر نشستن تلاش‌های صورت گرفته دولت و مردم برای تحقق شعار «سیستان و بلوچستان مقصد گردشگری گردشگران داخلی و خارجی» است.
مجتبی میرحسینی افزود: مشارکت فعال مردم، فعالیت های جوامع محلی و بخش خصوصی در زمینه گردشگری و تبلیغات هدفمند صورت گرفته سبب شده تا امنیت و ظرفیت های فراوان سیستان و بلوچستان به مردم جوامع دیگر معرفی و این استان به یک مقصد و منطقه امن تبدیل شود.
وی با اشاره به اینکه اواخر بهمن و اوایل اسفند امسال تور گردشگری 20 نفره از کشورهای اروپایی وارد استان می شود، اضافه کرد: حضور این گردشگران نوید بخش ورود به دنیای گردشگری نوین در سیستان و بلوچستان است.
9923 **6081

انتهای پیام /*


فرهنگي


ميراث فرهنگي


گردشگري


تورگردشگري آلماني