اماکن دیدنی ایران

دی‌وایلد باتجربه هم تراکتوری شد/عکس

حضور دی وایلد با تجربه بین المللی فراوان در کنار ژرژ لینکس می‌تواند کمک زیادی به ارتقای سطح فنی تیم تراکتورسازی داشته باشد.

خبرورزشی: پاتریک دی وایلد مربیگری را از تیم merelbeke بلژیک شروع کرد و به مدت سه سال در این تیم به فعالیت و کسب تجربه پرداخت. وی سپس در تیم‌های مختلف باشگاهی از جمله سالزبورگ اتریش، تیانجین چین، الخلیج عربستان، تیم‌های ملی مجارستان، تونس و الجزایر مشغول به کار شد و تجربیات گران بهایی را با توجه به تنوع فرهنگی و جغرافیایی بدست آورد. وی مسلط به زبان‌های فرانسوی؛ آلمانی، انگلیسی و هلندی است.
دی وایلد یکی از مربیان مطرح بلژیکی است که سال‌ها بعنوان سرمربی، دستیار و استعداد یاب در تیم‌ها و کشور‌های مختلفی فعالیت کرده است و این مسأله را می‌توان از نکات برجسته فعالیت فوتبالی نامبرده محسوب کرد.
در کارنامه مربیگری دی وایلد افتخارات زیادی به چشم می‌خورد از جمله: قهرمانی با تیم زیر هجده ساله‌های سالزبورگ اتریش و قهرمانی با تیانجین چین.
حضور دی وایلد با تجربه بین المللی فراوان در کنار لیکنز می‌تواند کمک زیادی به ارتقای سطح فنی تیم داشته باشد. با توجه به توانمندی و تسلط به علم نوین فوتبال در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولی عظیم در تیم فوتبال تراکتور سازی خواهیم بود.