اخبار گردشگری

همایش نوآوری در طراحی زیورالات در مشهد برگزار می شود

دبیر مشهد شهر جهانی گوهر سنگها گفت: «اولین همایش نو آوری در طراحی زیورالات اوایل بهمن ماه با همکاری بخش خصوصی در مشهد برگزار می شود.»

ملیحه سلطانی روز یکشنبه ۲۳ دی با اعلام این خبر افزود: «در پی برنامه های راهبردی آموزشی این دبیرخانه پس از دو سال مبنی بر آموزش و تربیت نیروی متخصص در طراحی کامپیوتری و بی نیاز کردن کارگاه های ساخت زیورالات مشهد، اکنون نیازمند آشنا کردن دانش آموختگان با داشته های هویتی در طراحی است.»

با توجه به وجود قطب قوی طراحی سنتی، نگار گری و تذهیب در مشهد، اولین همایش نو آوری در طراحی زیورالات اوایل بهمن ماه با همکاری بخش خصوصی برگزار خواهد شد.

با حضور اساتید صاحب نام طراحی سنتی و نگارگری مشهد و اساتید طراح با نرم افزار جلسه ای در محل مرکز افرینشهای هنری (خانه ملک) برگزار شد و دو گروه هدف به برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف مشترک در همایش پرداختند.

این همایش یک روزه هشتم بهمن ماه سال جاری در محل سالن همایش موزه بزرگ خراسان همراه با اجرای کارگاههای زنده با همراهی اساتید مطرح مشهد در زمینه های طراحی سنتی،نگارگری و طراحی با نرم افزار خواهد بود.

از کلیه دانشجویان،هنر جویان و هنرمندان علاقه مند دعوت میشود جهت ثبت نام این رویداد با دبیرخانه همایش نواوری در طراحی طلا و جواهر مشهد به شماره های ۳۷۶۰۶۷۱۲و ۰۹۳۹۹۶۴۴۱۱۰۰تماس بگیرند.

مشهد از سال ۲۰۱۶ به عنوان شهر جهانی گوهر سنگ ها انتخاب شده است.

« دنیای سفر » این نوشته را از «
میراث آریا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.