اماکن دیدنی ایران

ولی تیموری به عنوان رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر منصوب شد

با حکمی از سوی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ولی تیموری به عنوان رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر منصوب شد.

میراث آریا: در متن این حکم آمده است:

«به استناد تبصره (۳) بند یک تصویب نامه شماره ۱۶۹۰۶۷/ت ۵۰۱۰۷ ه مورخ 1392/11/8 هیأت محترم وزیران، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر منصوب می شوید.

سیاست گذاری، برنامه ریزی، ساماندهی، هماهنگی و بهره گیری از توان و امکانات سازمانها و نهادهای عضو ستاد به خصوص در ایام تعطیلات، اشاعه فرهنگ سفر و برنامه ریزی برای توزیع سفر به مناطق کمتر شناخته شده و مقاصد جدید گردشگری در سطح کشور از جمله وظایف تعریف شده برای ستاد می باشد.

همکاری مستمر و هماهنگی با دستگاههای عضو تصویب نامه و تعامل با سایر دستگاههای ذیربط از اهمیت ویژه ای برخوردار است که انتظار دارد ضمن تقویت دبیرخانه ستاد مربوطه، برنامه ها و تمهیدات لازم را برای انجام امور جاری و اداری ستاد به منظور فراهم نمودن تسهیلات و خدمات بهینه سفر به مسافران و گردشگران به ویژه هموطنان عزیز در زیر مجموعه معاونت گردشگری سازمان تهیه و اقدامات لازم را به عمل آورید.

امید است با اتکال به پروردگار متعال و در سایه همدلی، همکاری و مشارکت دستگاههای ذیربط و همچنین مدیران و کارکنان سازمان در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.»