اماکن دیدنی ایران

پیشنهاد تغییر نام خیابان شهید نجات‌اللهی تهران به گذر صنایع دستی

بار دیگر پیشنهاد نامگذاری خیابان ویلا به گذر صنایع دستی در نشست معاون صنایع دستی با شهردار منطقه ۶ تهران مطرح شد.

خبرگزاری مهر: پویا محمودیان معاون صنایع دستی وهنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی و محمد رضا دهداری پور شهردار منطقه ۶ تهران در این نشست درباره موضوعات مرتبط با صنایع دستی و حمایت های هرچه بهتر از هنرمندان استان تهران با یکدیگر گفت و گو کردند.

در این نشست که دلاور بزرگ نیا مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران نیز حضور داشت، معاون صنایع دستی کشور و شهردار منطقه ۶ تهران در خصوص موضوعات مرتبط با صنایع دستی در این نقطه از پایتخت با یکدیگر مذاکره کردند.

در این جلسه در باره موضوعات مختلی صحبت شد که از آن جمله می توان به گفت و گو درباره نامگذاری خیابان استاد نجات اللهی به عنوان گذر صنایع دستی، کمک به خرید و تملک خانه هایی متعلق به پهلوی اول و دوم در محدوده خیابان استاد نجات اللهی توسط شهردار و در اختیار گذاشتن آنها به هنرمندان صنایع دستی استانها، طرح سنگفرش خیابان استاد نجات الهی، برگزاری رویدادهای ویپه صنایع دستی در آن خیابان و … اشاره کرد.

در ماه های گذشته نیز مذاکراتی در همین ارتباط از سوی معاون صنایع دستی کشور با ریاست شورای شهر تهران صورت گرفته بود که خوشبختانه موافقت خود را اعلام کرده اند.