گردشگری و توریسم

جشنواره موج بر کرانه کیش اکران خواهد

به گزارش ایرنا، ‘ابراهیم حصاری: سه شنبه در نشست هیئت اجرایی سومین جشنواره ‘فیلم و فیلمنامه کوتاه ‘ موج’ در کیش افزود: این حشنواره در ساحل دریا برگزار خواهد شد و منحصرا تنها جشنواره ای است که طی سی سال گذشته در چنین فضایی برگزار می شود .
حصاری همچنین با اشاره به استقبال هنرمندان و آمار بالای آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در بخش چشم انداز فیلمسازان کیش گفت :در 15 دی ماه سایت دریافت آثار در موعد مقرر بسته شد و جمعا بیش از 1500 اثر برای شرکت در این دوره جشنواره ثبت شده است .
وی هدف از برگزاری نشست هیئت اجرایی این جشنواره را دعوت هنرمندان فعال در این حوزه به همکار ی و هم اندیشی و همراهی با موجهای جشنواره موج دانست و بر همدلی وهمیاری عوامل برای برگزاری این جشنواره در قالبی متفاوت و برخوردار از کیفیت بالا تاکید کرد.
همچنین در ادامه این نشست ‘مجیدرضا مصطفوی’ مدیر اجرایی سومین جشنواره فیلم و فیلمنامه کوتاه موج ضمن اشاره به نحوه متفاوت برگزاری این دوره جشنواره بر لزوم برگزاری کارگاههای فیلم و فیلمسازی به عنوان برنامه های جانبی این جشنواره تاکید کرد و این امر را زمینه ساز مشارکت بیشتر هنرمندان و کیشوندان دانست.
وی افزود: به رغم تغییر مدیریت ها، جشنواره های هنری باید به روند پایدار و مستمر خود ادامه دهد و دستخوش این تغییرات و دگرگونی ها قرار نگیرد .
در این نشست که با حضور هنرمندان فعال در عرصه فیلم و فیلمنامه کوتاه و مجریان برگزاری جشنواره با حضور خبرنگاران برگزار شد ،’رضا اردلان’ به عنوان مدیر پشتیبانی جشنواره ،مهرداد ایاز به عنوان مدیر هماهنگی جشنواره و مهرداد سلیمانی به عنوان مدیر فنی جشنواره معرفی شدند.
سومین جشنواره سراسری موج از 10 تا12 اسفند ماه سال جاری در بخش های ‘فیلم’ و ‘فیلمنامه’ و چشم انداز فیلمسازان کیش با رویکرد دریا، سفر و گردشگری در این جزیره برگزار خواهد شد.
1341 / 1339

انتهای پیام /*


فرهنگی


هنری


جشنواره موج


منطقه ازاد کیش