اخبار گردشگری

برنامه ریزی 2 ساله برای آموزش کارکنان مراکز اقامتی اردبیل

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برنامه ریزی دو ساله جهت آموزش کارکنان مراکز اقامتی این استان خبر داد.

نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان به تعریف کارگاه و سمینارهای آموزشی ویژه مراکز اقامتی در سال های 98 و 99 اشاره کرد.

در نیمه دوم سال 97، 256 ساعت کارگاه و سمینار آموزشی برای هزار و 440 نفر تعریف شده و در سال98، دوره آموزشی به مدت 128 ساعت برای 870 نفر و در سال 99 نیز 192 ساعت برای هزار و 542 نفر پیش بینی شده است.

عناوین دوره ها شامل دوره توجیهی به منظور راه اندازی سایت برای تاسیسات گردشگری و دوره توجیهی به منظور آموزش مجازی دروس مرتبط با گردشگری برای مدیران و کارکنان تاسیسات گردشگری است.

همچنین آموزش شیوه های نوین تبلیغات در صنعت گردشگری، بازاریابی و تبلیغات در صنعت گردشگری،آموزش مدیران واحدهای اقامتی، آموزش کارکنان واحدهای اقامتی، دوره آموزشی امنیت و ایمنی و بهداشت در هتل و دوره آموزشی تشریفات بین المللی و روحیات ملل تعریف شده است.

سمینار آموزشی استانداردسازی مراکز اقامتی، آموزش مدیران و کارکنان خانه مسافر، مدیریت منابع انسانی در هتل ها، مدیریت پذیرش میهمان در هتل، خانه داری و اتاق داری هتل و قوانین، مقررات و ضوابط هتلداری و گردشگری پیش بینی شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل به تعریف دوره های آموزشی در تمامی شهرها اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت آموزش فعالان گردشگری در صورت تامین اعتبار دوره ها به صورت کامل برگزار می شود.
 

« دنیای سفر » این نوشته را از «
میراث آریا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.