گردشگری و توریسم

راهیان نور در قاب هنرمندان دریایی

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی مرکز بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از هنرمندان که در بخش‌های چون ادبیات، بازیگری، کارگردانی، نمایشنامه‌نویسی، نقاشی و… در عرصه‌های مرتبط با دفاع مقدس فعالیت داشته‌اند، در این سفر حاضر خواهند بود.
در این سفر که از فردا سه شنبه 18 دی ماه به مدت سه روز انجام می‌شود؛ حدود 90 هنرمند حاضر خواهند بود.
در این اردو برخی از فرماندهان ارشد دوران دفاع مقدس، معاونان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ریاست سازمان بسیج هنرمندان کشور و فرمانده مرکز بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به همراه جمعی از چهره‌های شاخص و نخبگان هنری و فرهنگی کشور حضور خواهند داشت.
این اردو با همکاری سازمان بسیج هنرمندان کشور، سازمان سینمایی و مرکز بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با محوریت جزایر سه‌گانه خلیج فارس (تنب کوچک و بزرگ و ابوموسی) و زیرساخت‌های صنعت دریایی و نفتی در بندرعباس و آب‌های خلیج همیشه فارس برگزار می‌شود.
هدف از برگزاری این اردو آشنایی هنرمندان با مناطق عملیاتی دریایی و درک هرچه بهتر اقتدار و حضور موثر و قدرتمند نیروهای مسلح ایران در آب های خلیج همیشه فارس است.
از جمله برنامه های این سفر نمایش اقتدار نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران و بازدید از جزایر سه گانه همچنین برگزاری نشست‌های هم اندیشی هنرمندان است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همه ساله به ویژه همزمان با ایام نوروز با مساعدت مسئولان این وزارتخانه اقدام به برپایی اردوهای خانوادگی راهیان نور می کند.
این اردوهای زیارتی، معنوی و سیاحتی به همت مرکز بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام و مورد استقبال گرم خانواده فرهنگ و هنر و قلم قرار می گیرد.
در این سفرهای معنوی علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی شلمچه، طلاییه، هویزه، علقمه، خرمشهر، فکه، دهلاویه، فتح المبین، چزابه، زائرین بعضا نیز به زیارت دانیال نبی (ع) نیز مشرف شدند.
فراهنگ ** 9246 ** 1355 **

انتهای پیام /*


فرهنگی


فرهنگ و ادب


راهیان نور


هنرمندان