گردشگری و توریسم

نشست کمیته اسکان و خدمات کیش برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی برگزار شد

به گزارش ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این جلسه علی عرب رییس کمیته اسکان و خدمات رفاهی ضمن انتصاب روسای کمیته های فرعی، بر آمادگی و هماهنگی بین بخش های مختلف شرکت عمران، آب و خدمات به عنوان متولی اسکان و ارئه خدمات رفاهی مطلوب به مسافران نوروزی و گردشگران تاکید کرد.
امکانات و تجهیزات کمپ های نوروزی مصلی، جانبازان و مجردی از قبیل میزان چادر، کانکس، غرفه های تهیه مواد غذایی، حمام و سرویس بهداشتی، همچنین نور و روشنایی معابر، پارکینگ، زیبا سازی شهری، رسیدگی به آسفالت معابر، حمل و نقل درون شهری و آموزش رانندگان و شناسایی و اصلاح معابر حادثه خیز از جمله مواردی بود که در نخستین جلسه کمیته اسکان و خدمات رفاهی بررسی شد.
در این جلسه مقرر شد جلسات کمیته های فرعی ستاد اسکان و خدمات رفاهی نوروز 98 هر هفته با حضور روسای کمیته ها برگزار شود.
*جزیره مرجانی کیش در در ایام نوروز 97 (از 25 اسفند 96 تا 15 فروردین 97 )میزبان 234 هزار و 697 گردشگر از 2 مسیر هوایی و دریایی بود.
در مدت یاد شده از مجموع مسافران ورودی به کیش 145 هزار و 434 نفر به وسیله یک هزار و 84 پرواز از سراسر کشور به جزیره کیش وارد شدند و در این بین 57 درصد پروازها از تهران به کیش بود و شهرهای اصفهان، مشهد و شیراز هر یک 10 درصد از آمار پروازها، بندرعباس و اهواز هر یک 3 درصد، تبریز 2 درصد و سایر شهرها 5 درصد از پروازهای ورودی به کیش را به خود اختصاص دادند.
همچنین در این ایام 89 هزار و 263 گردشگر نیز از مسیر دریایی و از سه بندر چارک، لنگه و آفتاب به وسیله 234 شناور مسافری و 582 لندینگ کرافت به جزیره کیش سفر کردند و با وجود محدودیت خودرویی اعمال شده 17 هزار و 832 خودرو با متوسط 4 سرنشین به کیش سفر کردند.
1339

انتهای پیام /*


فرهنگي


گردشگري


نوروز 98


كيش