گردشگری و توریسم

18 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت مسجد جامع ایوان هزینه شد

جوهر خانزادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این میزان اعتبار 6 میلیارد ریال کمک های مردمی و 12 میلیارد ریال کمک های دولتی بوده است.
وی افزود: ساخت مسجد جامع شهرستان ایوان سال 92 آغاز شده و فاز اول آن طی 2 سال با اعتبار 2 میلیارد ریال به پایان رسید و فاز دوم آن نیز با اعتبار چهار میلیارد ریال در حال ساخت است و در مجموع 6 میلیارد ریال کمک مردمی برای ساخت این مسجد هزینه شده است.
خانزادی یادآور شد: دلیل توقف این پروژه در ماه های اخیر انصراف پیمانکار بوده که پس از به مناقصه گذاشتن آن پیمانکار جدید کار خود را با اعتبار 6 میلیارد ریال آغاز کرده است.
وی تاکید کرد: برای تکمیل این پروژه به اعتبار بیشتری نیازمندیم و امیدواریم با کمک خیران و اعتبارات دولتی این طرح به بهره برداری کامل برسد.
خانزادی ادامه داد: با توجه به اینکه این پروژه نیازمند اعتبارات است از مردم و مسئولان تقاضا داریم کمک های خود را برای اتمام این پروژه دریغ نکنند.
عضو هیات امنا مسجد جامع ایوان تصریح کرد: خیران می توانند کمک های نقدی خود را به صورت حضوری در دفتر امام جمعه ایوان یا به شماره حساب 0105809857001 واریز کنند.
7180/6119

انتهای پیام /*


اجتماعي


ايوان


ساخت و ساز


فاز دوم مسجد جامع