اماکن دیدنی ایران

نام چهار دروازه بان مورد نظر تراکتورسازی افشا شد

تراکتورسازی تبریز به دنبال یک گزینۀ مناسب از میان 4 گزینۀ مدنظر خود است.

ورزش11:در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر ایران تراکتورسازی تبریز با توجه به خریدهای جنجالی و گران قیمت خود آنچنان که باید نتوانست انتظارات هواداران خود را برآورده ساز و در برخی موارد با دریافت گل‌های بد بازی را به حریفانش واگذار کرد.

بسیاری از کارشناسان دلیل دریافت این گل‌ها را ضعف دروازه‌بانی و یا بی‌انگیزگی محسن فروزان درون دروازه دانسته‌‌اند و باشگاه تراکتورسازی تبریز نیز برای جلوگیری از تکرار اتفاقات نیم فصل اول به فکر جذب رقیبی بزرگ برای فروزان افتاده است. از همین‌رو مدیران این تیم تبریزی 4 ستاره را مدنظر قرار داده‌اند تا در صورت توافق با یکی از آن‌ها خط دروازۀ خود را نیز کهکشانی کنند.

رشید مظاهری، علیرضا حقیقی، فرناندو دخسوس و محمدرضا اخباری، 4 دروازه‌بانی هستند که تراکتور آن‌ها را زیر نظر گرفته تا بتواند یکی از این 4 ستاره را قرمزپوش کند. جلب رضایت ذوب‌آهن اصفهان برای فروش مظاهری کار بسیار دشواری است که به سختی از عهدۀ مدیران تراکتور بر میآید اما 3 گزینۀ دیگر با توافقاتی ضمنی به راحتی به جمع پرشورها اضافه خواهند شد.

حال باید دید که کادرفنی تی‌تی‌ها نظر مثبتی بر روی کدام گزینه دارند و از میان این 4 دروازه‌بان کدام‌ یک را به عنوان رقیبی بزرگ برای فروزان به خدمت می‌گیرند.