گردشگری و توریسم, گردشگری ورزشی

رئیس جمهوری بر تقویت زیرساخت های گردشگری کیش تاکید کرد

به گزارش روابط عمومی و امور بین المللی سازمان منطقه آزاد، حجت الاسلام دکتر حسن روحانی روز یکشنبه در دیدار غلامحسین مظفری مدیر عامل منظقه آزاد کیش با اشاره به ظرفیت ها و موقعیت بی بدیل جزیره کیش؛ سرعت بخشیدن به اجرای پروژه ها و طرح های عمرانی و گردشگری این جزیره را ضروری دانست و بر جذب سرمایه گذاران ایرانی مقیم کشورهای خارجی تأکید کرد.
وی افزود: با توجه به رفع محدودیت معامله و خرید ملک برای افراد دو تابعیتی در کشور، زمینه های مناسب برای جذب سرمایه های ایرانیان خارج از کشور فراهم شده است.
ساخت و احداث سالن‌های مناسب برای برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی در سطح سران کشور ها ، تأکید بر ایجاد پایگاه صادراتی در حوزه صنایع دستی مانند فرش، گیاهان دارویی و همچنین ایجاد صنایع بسته بندی بر اساس استانداردهای بین المللی در جزیره کیش از جمله مواردی بود که رئیس جمهور در این دیدار مورد تاکید قرار داد.
در ابتدای این دیدار غلامحسین مظفری رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش گزارشی از ظرفیت‌ها و توانایی‌های منطقه آزاد کیش و وضعیت پروژه‌ها و اقدامات در دست انجام را به اطلاع رئیس جمهوری رساند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین با اشاره به ظرفیت این جزیره برای افزایش پذیرش گردشگران بر فراهم کردن تمهیدات لازم برای پروازهای شرکت‌های هواپیمایی از کشورهای منطقه به مقصد کیش اشاره کرد که مورد تأیید و تأکید رئیس جمهوری نیز قرار گرفت.
مظفری در این دیدار، تکمیل پروژه‌های در حال احداث از جمله ترمینال جدید فرودگاه بین‌المللی کیش، لایروبی اسکله 35 هزارتنی و بازسازی فضاها و اماکن ورزشی را از جمله طرحهای در دست اقدام در جزیره کیش عنوان کرد.
شبس** 1339 **1917

انتهای پیام /*


سیاسی


ملاقات


مدیرعامل کیش با رئیس جمهوری


منطقه آزاد کیش