گردشگری و توریسم

دومین جشنواره عکس گردشگری در تهران برگزار می شود

به گزارش روز شنبه روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، ولی الله شجاع پوریان افزود: ستاد گردشگری به منظور معرفی و به تصویرکشیدن جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری پایتخت از ابتدای دی ماه اقدام به برگزاری دومین جشنواره عکس گردشگری کرده است.
وی گفت: نخستین جشنواره عکس گردشگری تهران برای همه بهمن ماه سال گذشته با معرفی 30 اثر برگزیده از میان 850 اثر ارسالی برگزار شد.
شجاع پوریان با اشاره به نقش بسزای عکاسان در معرفی مکان های گردشگری و ترغیب گردشگران برای سفر به منطقه یا مکانی خاص افزود: دومین جشنواره عکس گردشگری در دو بخش حرفه ای و آماتور، گسترده تر از سال گذشته برگزار می شود.
معاون شهردار تهران ضمن دعوت از هنرمندان و شهروندان برای شرکت در این جشنواره اظهارداشت: شهر تهران از حیث جاذبه های گردشگری دارای پتانسیل مطلوبی است که بسیاری از شهروندان از آن مطلع نیستند و برگزاری چنین جشنواره هایی شهروندان را از ظرفیت‌های گردشگری تهران آگاه می کند.
آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره عکس گردشگری، 15 بهمن ماه اعلام شده و علاقه مندان می توانند حداکثر پنج اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
تمامی آثار باید در محدوده شهر تهران و صنعت گردشگری آن باشد و شرکت کنندگان باید از ارسال عکس های دیگر شهرها خودداری کنند.
آثار عکاسان حرفه ای باید با دوربین های DSLR عکاسی شده و آثار ارسالی باید کیفیت قابل قبولی داشته باشند.
عکس ارسالی به منزله قبول قوانین است و فرستنده به عنوان صاحب اثر شناخته می شود در صورت مغایرت، اثر مورد مناقشه از نمایشگاه حذف خواهد شد.
برگزارکننده حق استفاده از آثار را برای چاپ در کتاب، بروشور یا انتشارات مربوط به جشنواره با ذکر نام عکاس و یا حضور در نمایشگاه، برای خود محفوظ می دارد.
23 تا 30 بهمن ماه نمایشگاه آثار برگزیده برپا می شود.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و چگونگی ارسال آثار به این جشنواره می توانند به نشانی اینترنتی www.visit.tehran.ir مراجعه کنند.
تهرام/7245//1348

انتهای پیام /*


فرهنگي


شهرداري تهران


جشنواره


گردشگري