اماکن دیدنی ایران

حضور قوچان‌نژاد در پرسپولیس منتفی شد؟/عکس

مهاجم مد نظر پرسپولیس در سفر غیر منتظره‌ای از قبرس راهی هلند شد.

وانا:رضا قوچان‌نژاد پس از دو فصل موفقی که در باشگاه هیرنفین داشت و طی دو سال حضور در این تیم ۳۲ گل در لیگ اردیویسه و جام حذفی هلند به ثمر رساند، امسال به آپوئل نیکوزیا پیوست و امیدوار بود در تیم قهرمان قبرس بتواند دوباره به روزهای اوج خود برگردد ولی این اتفاق برای او رخ نداد.

گوچی فوتبال ایران پس از انجام سه بازی پیش فصل برای آپوئل نیکوزیا در مرحله مقدماتی لیگ اروپا که یک پنالتی هم در این رقابت‌ها گرفت و البته منجر به صعود این تیم نشد، در هفته‌های ابتدایی لیگ یک قبرس همواره در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت ولی رفته رفته نیمکت‌نشین شد و حتی در یک مسابقه دور از فهرست آپوئل قرار گرفت.

قوچان‌نژاد در لیگ یک قبرس هشت بازی در ترکیب آپوئل نیکوزیا بود و در دو مسابقه هم به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت که عملکرد او در این مدت دو گل زده و تاثیرگذاری روی دو گل دیگر بود و در جام حذفی نیز در یک دیدار به طور کامل حضور داشت.

گوچی که تا هفته نهم لیگ یک قبرس تنها یک دیدار به‌عنوان نیمکت‌نشین وارد زمین شده و در دیگر مسابقات در ترکیب تیمش بود، در دهمین بازی فصل جزو نفرات ذخیره قرار گرفت ولی به دلیل مصدومیت دلاتوره، خیلی زود و از دقیقه ۱۳ به زمین رفت و همان مسابقه، آخرین بازی مهاجم ایرانی برای آپوئل نیکوزیا بود که نوزدهم آبان ماه برگزار شد و با شکست این تیم برابر آ. ا. ک. لارناکا به پایان رسید.

بعد از این مسابقه، قوچان‌نژاد در یک دیدار جام حذفی و چهار دیدار لیگ یک قبرس حتی یک دقیقه بازی نکرده و طی این مدت یک بازی دور از لیست تیمش بوده، اما با این وجود آپوئل نیکوزیا موفق شده هر پنج مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذارد و در پایان سال میلادی، پس از حدود چهار ماه دوباره به صدر جدول برگردد.

قوچان‌نژاد آخرین بار دو شب قبل و در چارچوب هفته چهاردهم لیگ یک قبرس برابر ارمیس نیمکت‌نشین بود، اما اتفاق غیرمنتظره که از سوی او رقم خورد، عصر دیروز یکشنبه رخ داد و در حالی که انتظار می‌رفت گوچی برای مذاکره با باشگاه‌های خواهان‌اش ازجمله پرسپولیس به ایران سفر کند، این بازیکن راهی هلند شد.

گوچی که در دو سال گذشته روزهای خوبی در هیرنفین داشت، دیروز به همراه خانواده‌اش از قبرس به هلند سفر کرد و ساعاتی قبل در هتل آمستل آمستردام عکسی به همراه متن «بهترین خاطره‌ها» انتشار داد.

آپوئل نیکوزیا، چهارشنبه هفته آینده در دومین روز سال نو میلادی، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی قبرس میزبان دوکسا کاتوکوپیا خواهد بود و سه روز پس از آن هم در هفته پانزدهم لیگ یک باید به مصاف این تیم برود، اما اینطور که به نظر می‌رسد جدایی قوچان‌نژاد از این تیم قطعی شده و گوچی باشگاه جدیدی را انتخاب کرده است.

با وجود اینکه شایعات درباره حضور قوچان‌نژاد در پرسپولیس قوت گرفته و رسانه‌ها از توافق نهایی او با سرخ پوشان خبر می‌دهند، اما سفر غیرمنتظره او به آمستردام هلند، این احتمال را می‌دهد تا شاید مهاجم سابق تیم ملی همچنان قصد دارد فوتبال خود را بیرون از ایران و شاید دوباره در لیگ اردیویسه دنبال کند.

حال باید منتظر ماند و دید که قوچان‌نژاد برای سفر تفریحی آخر سال نو میلادی به هلند و هتلی که بهترین خاطره‌ها را از آن دارد، بازگشته یا ممکن است دوباره به فوتبال این کشور بازگردد و قید بازی در ایران را بزند.