گردشگری و توریسم

44 پروژه گردشگری اردبیل برای دریافت تسهیلات معرفی شدند

به گزارش ایرنا ، نادر فلاحی روز یکشنبه افزود: امسال تسهیلات درخواستی این حوزه بالغ بر هزار و 832 میلیارد ریال بوده که می تواند برای هزار و 578 نفر فرصت شغلی فراهم سازد.
وی بیان کرد: از ابتدای امسال 11 پروژه با حجم سرمایه گذاری 407 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده که این میزان برای 183 نفر فرصت شغلی به همراه داشته است.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همچنین به صدور موافقت اصولی برای 56 پروژه سرمایه گذاری اشاره و تاکید کرد: حجم سرمایه گذاری در این میزان پروژه نیز چهار هزار و 741 میلیارد ریال است.
فلاحی افزود: مدت زمان بررسی و تعیین تکلیف پروژه های سرمایه گذاری به یک هفته کاهش یافته و در صورتی که طرحی با رعایت ضوابط ارائه شود، در کمترین زمان بررسی شده و موافقت اصولی صادر می شود.
او همچنین به حمایت از پروژه های سرمایه گذاری با هدف تقویت تاسیسات گردشگری اشاره کرد و بیان داشت: بدون مشارکت بخش خصوصی نمی توان به توسعه گردشگری دست یافت.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: بستر لازم برای سرمایه گذاری فراهم شده و با تامین زیرساخت ها و برای دریافت تسهیلات از بخش خصوصی حمایت می شود.
3006/ 1257

انتهای پیام /*


اجتماعی


میراث


پر


ژه