گردشگری و توریسم

توسعه قزوین در گرو رونق گردشگری است

به گزارش ایرنا، داوود محمدی روز جمعه در دیدار مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین با وی افزود: قزوین با برخورداری از صدها اثر تاریخی و طبیعی از استعدادهای زیادی برای تقویت گردشگری دارد و نباید از این حوزه غافل شد.
وی با بیان اینکه در سال های اخیر زیرساخت های حوزه گردشگری در قزوین تا حد زیادی تقویت شده است، اظهار داشت: با این وجود هنوز در این خصوص کارهای باقی مانده زیادی وجود دارد که باید به سرانجام برسد.
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری استانداری و شورا و شهرداری قزوین با میراث فرهنگی در زمینه تقویت زیرساخت های گردشگری موجب رونق هرچه بیشتر این بخش می شود برکات زیادی برای استان به همراه خواهد داشت.
محمدی با اشاره به نیاز برخی ابنیه های تاریخی قزوین به بازسازی و مرمت، گفت: در مجلس پیگیر افزایش اعتبارات این حوزه هستیم.
وی در ادامه خواستار تلاش بیشتر در جهت رفع موانع ثبت جهانی منظر تاریخی طبیعی الموت شد و اظهار داشت: ظرفیت های خوبی در حوزه گردشگری مناطق روستایی استان بویژه طارم سفلی و الموت وجود دارد که باید از آنها استفاده شود.
محمدعلی حضرتی ها مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین نیز در این دیدار به ارایه گزارشی از اقدامات انجام گرفته توسط این دستگاه در راستای رونق گردشگری استان پرداخت.
3013

انتهای پیام /*


اقتصاد


توسعه


گردشگري


نماينده مردم قزوين در مجلس