گردشگری و توریسم

مدرسه کسب و کار گردشگری در سیستان و بلوچستان ایجاد می شود

مجتبی میر حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره ها در 18 سر فصل و با بهره گیری از اساتید مجرب ملی و بین المللی از نیمه دوم دیماه سالجاری آغاز و تا پایان سال به صورت دوره های متعدد کوتاه مدت برگزار می شود.
وی ادامه داد: سرفصل های این دوره ها شامل طراحی بسته سفر، شناخت بازارهای منطقه ای گردشگری، ارائه مدل های کسب و کارهای گردشگری، شناخت ظرفیت های گردشگری در حوزه کویر، دریا، نجوم ، خبرنگار گردشگری، آشنایی با کسب و کارهای الکترونیک در حوزه گردشگری و غیره است.
معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: این دوره ها با هدف معرفی فرصت های جدید کسب و کار در حوزه گردشگری در میان جوانان جویای کار بویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با همکاری موسسه آموزشی مهارت آموز برگزار می شود.
وی افزود: با راه اندازی دوره های کوتاه مدت کسب و کار در سیستان و بلوچستان گامی موثر در جهت افزایش آگاهی و دانش فعالان گردشگری این استان برخواهیم داشت.
میرحسینی بیان کرد: توانمند سازی جوامع محلی، بهبود شرایط کسب و کار و افزایش اشتغال در بخش گردشگری از جمله اهداف مهم ما در این حوزه است.
وی گفت: در پایان این دوره ها به افراد شرکت کننده گواهینامه معتبر بین المللی اعطا می شود.
9914**3213

انتهای پیام /*


فرهنگي


ميراث فرهنگي


مدرسه كسب و كار


سيستان و بلوچستان