گردشگری و توریسم

دهمین نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز گشایش یافت

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در سخنانی هدف از برگزاری نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس را معرفی فرهنگ غنی پارسی و گردهمایی فعالان صنعت گردشگری عنوان کرد.
سید محمود موسوی افزود: استان فارس با وجود پتانسیل بسیار در حوزه گردشگری و برخورداری از 5 اثر تاریخی جهانی و نزدیک به سه هزار اثر ملی و چندین منطقه طبیعی مناسب اکوتوریسم و جاذبه های مذهبی سالانه یکی از مقاصد اصلی گردشگری در کشور است.
وی تعداد شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه را 105 فعال عرصه گردشگری عنوان کرد و اظهار داشت: 60درصد از شرکت‌کنندگان از استان فارس و مابقی از سایر استان‌ها نظیر تهران، خراسان رضوی، همدان، بوشهر، اراک، هرمزگان، آذربایجان شرقی و غربی، یزد و اصفهان هستند.
موسوی همچنین از مشارکت شرکت هایی از هفت کشور خارجی از جمله مالزی، ترکیه، عمان، سنگاپور، تایلند، هند و امارات خبر داد.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌‌المللی فارس بیان کرد: این نمایشگاه در 180 غرفه در چهار سالن سرو، بهار و حافظ و همچنین فضای باز نمایشگاهی به مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه اختصاص داده شده است.
وی افزود: این نمایشگاه در حوزه‌های ارائه خدمات و محصولات ازجمله صنایع دستی، گردشگری سلامت و فرصت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، هتل ها، آژانس های مسافرتی، رستوران ها، اقامتگاه‌های بومگردی و ایرلاین های داخلی و خارجی به فعالیت می‌پردازد.
این نمایشگاه تا روز شنبه 24 آذر ماه 97 همه روزه از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس برپا است.
7375/ 2027

انتهای پیام /*


فرهنگی


گردشگری


نمایشگاه گردشگری پارس


شیراز