گردشگری و توریسم

400 رویداد گردشگری برای فارس تعریف شده است

به گزارش ایرنا مصیب امیری، چهارشنبه در آیین گشایش دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس در شیراز این نمایشگاه را بزرگ ترین و مهم ترین رویداد گردشگری کشور دانست و افزود: این نمایشگاه، این فرصت را برای فعالان گردشگری فراهم کرده تا بتوانند ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این صنعت را به مخاطبان و علاقه مندان به سفر معرفی کنند.
وی افزود: استان فارس با داشته‌های بی بدیل و غنی خود، میزبانی نمایشگاهی را بر عهده دارد که قرار است از آثار تاریخی و فرهنگی و حتی محصولات دست ساز هنرمندانش را از شمالی ترین تا جنوبی ترین نقطه این خاک به رخ بکشد.
امیری اضافه کرد: دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس به دنبال رونق اقتصادی پایدار از طریق صنعت گردشگری به‌ منزله سومین صنعت پولساز دنیا، با اشتغال فراگیر است.
وی، با بیان اینکه امسال این نمایشگاه با رویکرد گردشگری سلامت و معرفی تخصصی محور جهانی ساسانی فارس و شهر جهانی منبت آباده در شیراز برگزار شده است، بیان داشت: به همین سبب 2 سالن این نمایشگاه به طور کامل به گردشگری سلامت و صنایع دستی اختصاص یافته است.
مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ادامه داد: همزمان با برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی پارس، چهار نشست علمی و تخصصی، سه تور گردشگری با مضامین و اهداف متنوع در بافت تاریخی- فرهنگی شیراز و نشست های سالیانه روسای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کشور، روسای جامعه هتلداران کشور و روسای انجمن صنفی راهنمایان کشور برگزار می شود.
دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس تا بیست و چهارم آذرماه 97در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برپاست.
7375 /6118

انتهای پیام /*


فرهنگي


ميراث فرهنگي


نمايشگاه گردشگري


شيراز