گردشگری و توریسم

همدلی قومی در شهرستان رامیان زبانزد است

محمود سالاری روز دوشنبه در جشنواره اقوام در سایه انقلاب فرهنگی شهرستان رامیان اظهار کرد: اتحاد از فهم و درک متقابل بوجود می آید زیرا احترام مسالمت آمیز در بین خرده فرهنگ ها یک پیوند بین دلها را می طلبد که حاصل آن وجود امنیت در منطقه می باشد و شهرستان رامیان نیز علیرغم جای دادن اقوام و مذاهب مختلف در خود از این نعمت بهره مند است.
وی افزود: توسعه رامیان در این زمان که کشور در شرایط سخت اقتصادی قرار دارد تنها از طریق ورود و مشارکت بخش خصوصی در طرحها میسر خواهد بود که این حضور نیز مستلزم داشتن امنیت در منطقه است.
فرماندار رامیان بیان کرد: چنانچه بدنبال افزایش روح نشاط و ثروت در جامعه هستیم به این نکته باید توجه کنیم که موضوع جذب سرمایه گذار و استفاده از پتانسیل بالقوه شهرستان امکانپذیر خواهد بود و نباید مدام چشم ها به دست دولت باشد.
سالاری تصریح کرد: در رامیان هیچ قومی بر دیگری برتری ندارد و همین موضوع باعث اتحاد و همدلی همه اقوام حاضر در شهرستان شده است؛ باید از این نکته ظریف استفاده کرد تا با کمک یکدیگر در راستای بهره برداری از پتانسیل شهرستان با جذب سرمایه گذار گام برداریم.
به گزارش ایرنا نماینده مردم شهرستان های آزادشهر و رامیان نیز در این مراسم گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت کشور در تمام زمینه ها هستیم هرچند شاید در برخی نقاط یا ادارات نقایصی وجود داشته باشد.
علیرضا ابراهیمی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با توزیع امکانات و خدمات در بخش روستایی گام های موثری در کسب رضایتمندی مردم برداشته است که هیچکدام از آنان در دوره طاغوت وجود نداشت.
جشنواره اتحاد اقوام در سایه انقلاب فرهنگی در سالن اداره ارشاد رامیان برگزار شد که طی آن گروه های هنری اقوام شهرستان نیز به نمایش آداب سنتی و فرهنگی خود پرداختند.
شهرستان 86 هزار نفری رامیان در شرق استان گلستان قرار دارد.
9433/2729

انتهای پیام /*


فرهنگي


جشنواره فرهنگي


شهرستان راميان