گردشگری و توریسم

دفاترمسافرتی،واحدهای اقامتی و پذیرایی متخلف فارس مجازات شدند

به گزارش دریافتی پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، سید موید محسن نژاد اظهار داشت: این مجازات ها براساس رسیدگی به 83 شکایت در این مدت بوده است.
وی ادامه داد: نحوه خدمات رسانی مطلوب همه مراکز اقامتی نظیرهتل ها، هتل آپارتمان ها، اقامتگاه های بوم گردی، مهمانپذیرها ، خانه های مسافر، سفره خانه های سنتی، مراکز پذیرایی بین راهی، دفاترخدمات مسافرتی و گردشگری و دیگر تاسیسات زیر مجموعه این اداره، در دستور کار بازرسان در 8 ماه سال جاری قرار داشته است.
محسن نژاد گفت: سه هزارو 800 مورد بازدید از تاسیسات گردشگری استان فارس برای ارتقای کیفی خدمات گردشگری این استان صورت در این مدت گرفته است.
معاون گردشگری فارس افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد3 هزار و 800 بازدید از تاسیسات گردشگری استان فارس انجام شده است که یک هزار و 487 بازدید در شیراز و بقیه در دیگر شهرستان ها بوده است و به نسبت سال گذشته با دو هزار و 634 بازدید، 45 درصد افزایش داشته است.
محسن نژاد اضافه کرد: با افزایش بازدیدهای فنی و کارشناسی از زیرساخت های گردشگری در سال جاری نسبت به سال گذشته، میزان شکایت های دریافتی از این تاسیسات کاهش یافته است.
در حال حاضر استان فارس دارای 475 واحد اقامتی – تفریحی شامل هتل، هتل آپارتمان، متل، مهمانپذیر،مجتمع گردشگری -رفاهی، بوم گردی، واحد پذیرایی بین راهی و 223دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری است.
9873 /1876

انتهای پیام /*


فرهنگي


بازرسي


تاسيسات گردشگري


ميراث فارس