گردشگری و توریسم

مونسان هتل پنج ستاره مهدیشهر را کلنگ زنی کرد

به گزارش ایرنا، علی اصغر مونسان همزمان با سفر دکتر روحانی و کاروان تدبیر و امید به استان سمنان، در آئینی آغاز طرح ساخت هتل پنج ستاره کوه نور سنگسر با برآورد هزینه ساخت بالغ بر یک هزار و 200 میلیارد ریال در فاز اول را کلنگ زنی کرد.
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان سمنان در حاشیه آیین کلنگ زنی گفت: احداث این هتل پنج ستاره گامی مهم برای تامین زیرساخت های گردشگری و تبدیل استان سمنان از معبر به مقصد و جذب گردشگر است.
محمد جهانشاهی افزود: این هتل با زیربنای 28 هزار و 500 متر مربع در هشت طبقه در ارتفاع و دو طبقه منفی به منظور تامین پارکینگ احداث خواهد شد.
وی ادامه داد: برای این هتل رستوران، فضای ورزشی، اداری، سالن کنفرانس و پذیرایی، ایوان تماشا، اتاق های اقامتی و سوئیت نقشه کشی و برنامه ریزی شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان ابراز داشت: در کنار هتل فضایی به مساحت پنج هزار متر مربع برای برگزاری نمایشگاه دائمی عشایر سنگسر در نظر گرفته شده است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران روزهای سه شنبه و چهارشنبه در قالب سفر کاروان تدبیر و امید در استان سمنان حضور دارد و در این سفر 78 مصوبه با 14 هزار و 660 میلیارد ریال پیش بینی شده است.
7342/7408

انتهای پیام /*


فرهنگی


سفر رئیس جمهوری


میراث فرهنگی


استان سمنان