گردشگری و توریسم

مدیرکل میراث فرهنگی قزوین: بازنشسته نیستم

محمدعلی حضرتی ها روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پی انتشار اخباری در رسانه های محلی مبنی بر اینکه وی بدلیل بازنشستگی باید بزودی با پست خداحافظی کند، افزود: برخلاف مطالبی که طی روز گذشته در رسانه ها اعلام شد بازنشسته نیستم.
وی اظهار داشت: در دولت گذشته درخواست بازنشستگی پیش از موعد کردم و با 26.5 سال سابقه خدمت بازنشسته شدم و در سال 93 براساس قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران و جانبازان مشمول، اعاده به خدمت شدم.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین گفت: براساس قانون جانبازان مشمول دارای مدرک کارشناسی ارشد تا 35 سال می توانند خدمت داشته باشند و به این ترتیب تا 3 سال آینده نیز امکان خدمت در دستگاه های دولتی را دارم.
وی با بیان اینکه قصد کناره گیری از پست خود را ندارد، یادآور شد: معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حکم اینجانب را به عنوان مدیرکلی میراث فرهنگی استان قزوین در سال جاری برای چهار سال دیگر تمدید کرد.
حضرتی ها اظهار داشت: تا آخرین لحظه خدمت خود با همه توان پاسدار میراث فرهنگی دیار کهن قزوین خواهم بود.
روز گذشته برخی رسانه های محلی و کانال های خبری در فضای مجازی مطلبی با عنوان ‘مدیرکل میراث فرهنگی قزوین خداحافظی می کند’ و ‘حضرتی ها رفتنی شد’ منعکس کرده بودند و در ادامه آورده بودند که اداره کل بازرسی قزوین در نامه ای خواستار کناره گیری این مدیرکل به دلیل بازنشستگی شده است.
خبرنگار ایرنا تلاش می کند نظر مسئولان اداره کل بازرسی قزوین که خبر بازنشستگی مدیرکل میراث فرهنگی در فضای مجازی به درخواست این دستگاه نسبت داده شده است را نیز دریافت کرده و انعکاس دهد.
3013

انتهای پیام /*


فرهنگی


میراث فرهنگی


قانون منع بکارگیری بازنشستگان


قزوین