گردشگری و توریسم

پایان میزبانی گرگان ازهنرمندان صنایع دستی وموسیقی درجشنواره فرهنگ اقوام

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این جشنواره علاوه بر اجرای برنامه توسط 20 گروه موسیقی از استان های آذربایجان شرقی، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خوزستان، سنندج، کردستان، گیلان، لرستان، مازندران و مرکزی، در بخش نمایشگاهی هم 167 غرفه به ویژه در حوزه صنایع دستی دایر شده بود.
به گفته مسوولان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گلستان در مدت برپایی این جشنواره سفرا، کارداران و رایزن های فرهنگی کشورهای نروژ، قزاقستان، چین، پاکستان، سنگال، اکوادور، مالزی، تاجیکستان، اندونزی، کره شمالی، قبرس و غنا از آن دیدن کرده و 40 خبرنگار از رسانه های داخلی و خارجی آن را پوشش دادند.
به گزارش ایرنا ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان، یکی از اهداف این جشنواره را معرفی ظرفیت های گردشگری روستایی و بوم‌گردی استان های مختلف اعلام کرد.
همچنین قرار است دومین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام از 4 تا 7 آذرماه امسال در مجموعه ورزشی المپیک شهر گنبدکاووس در شرق استان گلستان برگزار شود.
استان مرزی گلستان با وسعت افزون بر 20 هزار کیلومتر مربع واقع در شمال کشور با یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت از اقوام و مذاهب گوناگون، دارای جاذبه های بکر در حوزه های گردشگری، فرهنگی، هنری، طبیعی، تاریخی و ورزشی است.
6204/1648

انتهای پیام /*


فرهنگی


جشنواره


اقوام


گلستان