اماکن دیدنی ایران

بارش باران و برف در جاده‌های چند استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش باران و برف در محورهای چندین استان کشور خبر داد و گفت: به علت بارش شدید باران برخی محورهای کردستان، خوزستان و بوشهر مسدود شده است.

خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش باران و برف در محورهای چندین استان کشور خبر داد و گفت: به علت باراش شدید باران برخی محورهای کردستان، خوزستان و بوشهر مسدود شده است.

سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: در محورهای سراب ـ اردبیل، تبریز ـ زنجان، شاهین‌دژ ـ تکاب، پونل ـ خلخال، ارتفاعات کرج ـ چالوس و سیرم اصفهان شاهد بارش برف هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش باران در محورهای چندین استان کشور خبر داد و گفت: در اغلب محورهای آذربایجان شرقی و غربی، خراسان شمالی، سمنان، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، مازندران، گلستان، گیلان و محور کاشان ـ اصفهان، کاشان ـ قم، گناوه ـ اهواز و نورآباد فارس شاهد بارش باران هستیم.

وی تصریح کرد: مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید برای راننده در محورهای روانسر ـ پاوه، دیواندره ـ بیجار، دیواندره ـ سنندج، گردنه کوهین قزوین، ارتفاعات کرج ـ چالوس و فیرزکوه، بجنورد ـ اسفراین و گردنه اسدآباد همدان وجود دارد.

رحمانی با اشاره به ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در ورودی کلان‌شهر شهر یادآور شد: برخی از محورهای استان خوزستان، بوشهر و کردستان به علت بارش شدید باران فعلاً مسدود است و تلاش برای بازگشایی آنها ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از رانندگان خواست از تردد در مسیرهای سیل‌آسا خودداری کرده و تجهیزات ایمنی و زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.