اخبار گردشگری

طرح جامع سافاری حرکتی برای ساماندهی سفرهای مسئولانه به مرنجاب

رئیس کلوپ سافاری استان اصفهان گفت: با اجرای طرح “ساماندهی سفرهای مسئولانه” شاهد حضور تعداد زیادی از آفرودرها و سافاری ها برای ثبت نام هستیم.

حسین انصاری فرد در خصوص کم و کیف اجرایی طرح سافاری کویر مرنجاب، اظهار کرد: در واقع این طرح برای ثبت مشخصات خودرو و افرادی که وارد کویر می شوند ریخته شده و برای پیگیری وضعیت کسانی است که دچار حادثه یا مشکل شده اند.

در این طرح از ورود خودروهای فاقد بیمه به کویر مرنجاب جلوگیری می شود و باید با خودروهایی که کلوپ سافاری استان پیش بینی کرده به گردش و تفریح بپردازند و برای حفظ جان مسافران این یک اقدام عقلانی و منصفانه است.

با اجرای این طرح هیچ گونه پولی از خودروها گرفته نمی شود و فقط برای ثبت مشخصات خودرو و مسافران باید چند دقیقه ای توقف کنند تا پس از تأیید کلوپ سافاری برای گردش و تفریح به منطقه ورودی مرنجاب هدایت شوند.

از تمام خودروهایی که فاقد بیمه هستند تقاضا داریم پس از اخذ بیمه به کلوپ سافاری مراجعه کنند و در این زمینه هیچ گونه اغماضی صورت نخواهد گرفت و از ورود خودروهای فاقد بیمه جلوگیری به عمل خواهد آمد تا ورود و خروج خودروهای دو دیفرانسیل به مرنجاب کنترل و منظم صورت گیرد.

وی در خصوص مکان اخذ مجوز و دفتر کلوپ سافاری استان اصفهان، گفت: دفتر مرکزی کلوپ سافاری استان های جنوب غرب کشور و استان اصفهان واقع در میدان مرنجاب٬ اکو پارک مرنجاب است.

« دنیای سفر » این نوشته را از «
ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.