گردشگری و توریسم

فضای مجازی مسموم مانع پیشرفت منطقه است

به گزارش روز جمعه ایرنا ، بشیر خالقی در نشست هم اندیشی سرمایه گذاری بخش گردشگری خلخال افزود: مایوس کردن سرمایه گذاران با درج مطالب منفی و غیر واقع از سوی بدخوهان در فضای مجازی باعث پسرفت و مانع توسعه منطقه است.
وی با اشاره به افزایش روزافزون شبکه های اجتماعی ناشناس و درج مطالبی در خصوص توجیه نداشتن سرمایه گذاری در این منطقه بیان کرد: این امر به حضور سرمایه گذاران در منطقه لطمه زده است.
او با تاکید بر کنترل فعالیت اینگونه شبکه های اجتماعی اظهار داشت: ایجاد اختلاف بین مسئولان و مردم ، ترغیب نا امیدی در بین سرمایه گذاران ، تلاش برای ایجاد بی اعتمادی ه مسئولان و مانع تراشی در توسعه و عمران شهرستان از جمله اهداف گردانندگان این شبکه هاست.
خالقی همچنین با اشاره به سرمایه گذاری در بخش گردشگری خلخال گفت: در شرایط فعلی مسئولان و دست اندرکاران گردشگری باید با تمام توان از سرمایه گذاران حمایت کرده و موانع اداری را از پیش رو بردارند.
نادر فلاحی ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: سرمایه گذار پل معلق منطقه ازناو خلخال باید در اجرای کار بدون توجه به روند اداری شتاب کند.
وی افزود: 75 میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت برای این پروژه منظور شده و در صورت تاخیر در اجرای آن دریافت تسهیلات به مشکل برخواهد خورد.
پل معلق خلخال بزرگترین پل معلق خاورمیانه و سومین پل معلق جهان پس از پل های معلق 530 متری سوئیس و 480 متری آلمان است که در بین 2 قله بلند کوه ازناو احداث می شود.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
7119/6016

انتهای پیام /*


فرهنگي


نماینده خلخال


فضای مجازی


گردشگری