گردشگری و توریسم

اقامتگاه های بوم گردی در شهرری ایجاد می شود

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، فرهاد افشار در مجمع شرکت عمران ری با بیان اینکه روزانه 6 هزار زائر در این حرم عبدالعظیم(ع) تردد می کنند، اظهار داشت: قطعا با اجرای پروژه های توسعه ای با رویکرد حمل و نقل عمومی نیز حجم بالاتری از مراجعه شهروندان را به همراه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه شهرری قابلیت های لازم برای تبدیل شدن به شهر ایرانی اسلامی پیشرو را دارد، افزود: وجهه اسلامی شهر در دو بعد کالبدی و رفتاری می تواند بروز کند که رکن اصلی تغیر رویه رفتاری مردم در مسائل اقتصادی است.
افشار عنوان کرد: به سرانجام نرسیدن طرح توسعه پیرامون حرم موجب شده است تا محله 15 هکتاری نفرآباد که قابلیت تبدیل شدن به محرک توسعه گردشگری شهرری را دارد، به شکل کنونی باقی بماند.
وی به روند بازنگری طرح توسعه پیرامون حرم عبدالعظیم(ع) اشاره کرد و گفت: حفظ تکیه قدیمی نفرآباد، برگشت سکونت و احیای نفرآباد به عنوان قدیمی ترین محله شهر تهران از جمله موارد مهم در این بازنگری است.
وی تصریح کرد: با وجود مشکلات اعتباری، ایجاد اقامتگاه از اولویت شهرداری در این منطقه است و تمامی این طرح ها برای بهره مندی از حمایت های دولت به بانک ها جهت اخذ تسهیلات معرفی می شوند.
جلسه مجمع شرکت عمران ری روز چهارشنبه با حضور اعضای هیات مدیره شرکت و مدیر کل امور مجامع و شوراهای سازمان های شهرداری تهران با هدف بررسی چگونگی روند فعالیت این شرکت در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه 20 برگزار شد.
1970/6003

انتهای پیام /*


اجتماعي


اقامتگاه


شهرداري منطقه 20


شهرستان ري