گردشگری و توریسم

اعضای همدانی UNWTO به نشست سن پترزبورگ دعوت شدند

به گزارش ایرنا جیم کابال ظهر سه شنبه در نشست عمومی با اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری با اشاره به اینکه شرکت سیاحتی علیصدر، دهکده تفریحی گنجنامه و شهرداری همدان عضو اجلاس جهانی گردشگری (UNWTO)هستند افزود: از همه شما دعوت می‌کنیم تا در جلسه بعدی مجمع که در سن پترزبورگ برگزار می‌شود شرکت کنید و امیدواریم اعضای وابسته بتوانند همکاری های خوبی در مورد راهبردهای جدید با ما داشته باشند.
وی اضافه کرد: تمام اعضای اجلاس جهانی گردشگری ایده‌های خود را برای دسترسی به گردشگری پایدار ارایه دهند تا با پیشبرد امور این اجلاس اعضای منفعل وادار به فعالیت شوند.
قائم مقام دبیرکل سازمان جهانی گردشگری تاکید کرد: ارتباط سازمان جهانی گردشگری با سازمان‌های خصوصی و عمومی دولتی توسعه می‌یابد.
کابال با بیان اینکه اعضای وابسته خود تولید کننده ایده‌های جدید هستند و باید آن را ارایه دهند عنوان کرد: باید به شکل جهانی با هم در ارتباط باشیم و همکاری کنیم چراکه کمیسیون‌های منطقه‌ای و جهانی می‌توانند کمک کننده توسعه گردشگری باشند.
وی اظهار داشت: فرصت خوبی است تا سازمان جهانی گردشگری با سازمان‌های خصوصی و عمومی دولتی در ارتباط باشد و جوایزی در سازمان جهانی گردشگری برای فعالان این عرصه طرح ریزی شده است.
کابال ادامه داد: سال آینده سال ترویج آموزش حوزه گردشگری خواهد بود که با طراحی نقشه آنلاینی، اعضا توانایی آپلود برنامه های مربوطه را داشته باشند.
قائم مقام دبیرکل سازمان جهانی گردشگری اضافه کرد: این نقشه به 6 زبان طراحی می‌شود و اکنون به زبان انگلیسی و عربی در حال آماده سازی است و نه تنها برنامه سازمان بلکه دانشگاه‌ها هم می‌توانند از این برنامه استفاده کنند.
کابال گفت: مایلیم تا برنامه‌های دیگری را که دانشگاه‌های دنیا در حوزه گردشگری برگزار می‌کنند برای اعضای اجلاس جهانی گردشگری ارایه دهیم.
وی ادامه داد: سازمان جهانی گردشگری سه نوع سمینار بین المللی را مدیریت و برگزار می کند که یکی از آنها با همکاری یکی از دولت‌های عضو برگزار می‌شود .
اجلاس جهانی گردشگری از 21 آبان با حضور 80 عضو جهانی در همدان آغاز شده است و تا 24 آبان ادامه دارد.
9904/2087

انتهای پیام /*


فرهنگي


اجلاس جهاني گردشگري


رويداد همدان 2018


UNWTO