گردشگری و توریسم

برنامه های گرامیداشت روز کیش با پیاده روی و استقبال عمومی آغاز شد

به گزارش ایرنا این همایش با همکاری هیئت ورزش های همگانی زیر نظر موسسه ورزش و تفریحات سالم ویژه روز کیش و با استقبال گسترده برگزار شد.
این برنامه به عنوان حسن آغاز برنامه های ویژه گرامیداشت 20 آبان ( روزکیش) و با هدف ترغیب خانواده ها به ورزش و سلامت جامعه، با حمایت جامعه بازاریان و بازرگانان برگزار شد.
علاوه بر پیاده روی عمومی، اجرای نمایش های ورزشی، رزمی و تفریحات دریایی، پخش موسیقی و تقدیر از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی از برنامه های این همایش بود.
20 آبان از سوی سازمان منطقه آزاد به عنوان روز کیش نامگذاری و امسال برای نخستین بار برنامه هایی ویژه برای نکوداشت این روز تدارک دیده شده که آذین بندی میدانها، معابر، تردد تاکسیها با پرچم و نشان ویژه روز کیش و فعالیت تلویزیونهای شهری از جمله این برنامه ها است.
ادای احترام به مقام والای شهدای گمنام و نواختن زنگ کیش، افتتاح خانه مطبوعات، بهره برداری از ساختمان شورای شهر و مدرسه دخترانه هاجر، آغاز مسابقات سراسری شنای آبهای آزاد، افتتاح کشتی تفریحی امپراطور، آغاز جشنواره تئاتر کوتاه کافه ساحلی، برگزاری جشنواره غذا و صنایع دستی، آیین ویژه در خانه بومیان، گشایش فاز سوم شهر زیرزمینی، پخش فیلم قصه های کیش و اجرای برنامه های استیج موسیقی ساحلی توسط گروه های هنری از دیگر برنامه های روز کیش است.
اجرای نقش پردازی سه بعدی بر روی مجسمه مرد ماهیگیر در اسکله تفریحی با متنی حماسی و بهره‌گیری از جلوه‌های زیبای بصری در شبانگاه 19 و 20 آبان، اجرای تئاتر در خانه بومیان کیش و نمایش فیلم ‘قصه‌های کیش’ از دیگر برنامه‌های روز کیش اعلام شده است.
تحفیف 50 در صدی هتل ها و کلوپ های تفریحات دریایی، ارائه رایگان سیم کارت، اینترنت و خدمات حمل و نقل شهری، استقبال و پذیرایی ویژه از مسافران و گردشگران در فرودگاه، انجام رایگان مشاوره، مراقبت های ویژه و معاینات در مراکز درمانی از جمله تسهیلاتی است که در روز کیش به همگان ارائه می شود.
1341 / 1339

انتهای پیام /*


فرهنگی


روز کیش


پیاده روی عمومی


کیش