گردشگری و توریسم

مسابقات سراسری شنا گرامیداشت روزکیش دراین جزیره برگزار می شود

مدیرعامل ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش ضمن اعلام آمادگی برای میزبانی از رقابت‌های شنا آب‌های آزاد در این جزیره افزود: برنامه های خوبی را برای میزبانی از این رویدادهای ورزشی در چند حوزه به مناسبت روز کیش تدارک شده که مسابقات شنا و پیاده‌روی از جمله این برنامه ها است.
به گزارش ایرنا مسابقات شنای آبهای آزاد در رده‌های سنی آقایان بالای 14 سال، 19 الی 21 آبان 1397 با عنوان” بزرگداشت روز کیش” درآبهای نیلگون خلیج فارس و به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود.
به گفته مدیرعامل ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش، همزمان با برگزاری این مسابقات و به مناسبت روز بزرگداشت کیش، امکانات بسیار متنوع با تخفیف‌های ویژه برای گرشگران، کیشوندان و مسافران در نظر گرفته شده تا جذابیت خوبی برای علاقه‌مندان داشته باشد.
محمود افشار دوست افزود: تلاش می کنیم که در حوزه گردشگری نیز تسهیلاتی برای بلیت هواپیما ایجاد کنیم، البته این موضوع نیاز به بررسی بیشتر دارد که طی روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.
مدیرعامل ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش همچنین اضافه کرد: طبق مصوبه جوایز نقدی برای برترین های مسابقات شنا آب‌های آزاد در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش همچنین از رایگان بودن خدمات تفریحی و ورزشی در پلاژها به مناسبت روز کیش و همزمان با برگزاری مسابقات شنای آزاد در جزیره خبر داد.
محمود افشار دوست، با اشاره به نامگذاری 20 آبان به عنوان روز کیش این روز را یک اتفاق خوب در تقویم مناسبت های جزیره مرجانی دانست و آنرا حرکتی مناسب از ابعاد مختلف بویژه ابعاد فرهنگی و گردشگری توصیف کرد، وی ابراز امیدواری کرد که این روز در تقویم ملی ثبت و به عنوان یک روز مهم در کشور مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.
وی با تقدیر از دکتر انصاری لاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در انتخاب 20 آبان به عنوان روز کیش افزود: انتخاب شایسته این روز با توجه به موقعیت و شرایط کنونی و با درنظر گرفتن پتانسیل‌های بالای جزیره می تواند تاثیر بسزایی در معرفی کیش و رونق هرچه بیشتر اقتصاد و گردشگری این جزیره داشته باشد.
1341 / 1339

انتهای پیام /*


ورزش


شنا


آبهاي آزاد


كيش