گردشگری و توریسم

کارگاه آموزش برندسازی صنایع دستی لرستان برگزار شد

به گزارش ایرنا مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری لرستان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در راستای آموزش های مخصوص شاغلین صنایع دستی و با هدف کارآفرینی و رونق کسب کار در حوزه صنایع دستی، این کارگاه آموزشی به مدت 2 روز برگزار شد.
سید امین قاسمی افزود: جامعه هدف کارگاه آموزشی برندسازی را هنرمندان و صنعتگران، فعالین عضو اتحادیه تعاونی های صنایع دستی، تولیدکنندگان خوشه بافت استان و علاقه مندان به این حوزه تشکیل می دهند.
وی هدف از این کارگاه آموزشی را ارتقای دانش فنی و سطح کیفی فعالان صنایع دستی در جهت توانمندسازی در فروش و بازاریابی محصولات آنها عنوان کرد.
قاسمی افزود: محتوای این دوره در 9 عنوان اصول و مبانی برند و برندسازی، فنون مذاکره و بازاریابی، پرورش ایده و کسب و کار، انواع مدل های کسب و کار، قیمت گذاری و فروش کالا و محصول، راه اندازی و مدیریت کسب و کار، ارزیابی اختصاصی طرح، مدیریت فرآیند تولید و بهره وری و آشنایی با تجارت و فنون بازرگانی با حضور بیش از 50 نفر از علاقه مندان برگزار شد.
وی با اشاره به ادامه دار بودن این کارگاه گفت: طی 2هفته آینده کارگاه دوم آموزشی با موضوع برندسازی در این اداره کل برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: این اداره کل از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به برگزاری بیش از 30 دروه آموزش کوتاه مدت در حوزه صنایع دستی اقدام نموده است.
26 اثر صنایع دستی استان لرستان دارای نشان مرغوبیت هستند و همچنین 12 اثر هنری فاخر لرستان دارای نشان یونسکو می باشند.
/6060/7274

انتهای پیام /*


فرهنگي


ميراث


صنايع دستي


لرستان