گردشگری و توریسم

25مکان اسکان دراهوازبرای برگشت زائران حسینی آماده است

عزیراله زارعی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در شهرستان اهواز 90 موکب برپا است بیان کرد: 960 موکب رسمی از خروجی استان به سمت پایانه های مرزی استان برپا شده است که تعداد قابل توجه آن در مرزهای شلمچه و چذابه و همچنین مناطق خروجی اهواز از جمله مناطق سیاحی، عین 2 و ملاشیه قرار دارند.
وی با بیان اینکه زیرساخت ها در مرزهای استان در استقبال از زوار اربعین حسینی مناسب است افزود: در زیرساخت های بخش دفع فاضلاب و آب کمبودهایی وجود دارد که امید است برای مراسم اربعین سال آینده این مشکلات برطرف شود، بخش عمده ای از نیاز آب شرب زائران در پایانه های چذابه و شلمچه، مناطق سیاحی، عین 2 و ملاشیه توسط مجموعه آب و برق استان تأمین شده است.
زارعی بیان کرد: تامین کالاهای مورد نیاز پذیرایی از زوار اربعین حسینی از محل کمک های مردمی تامین می شود زیرا مراسم پیاده روی اربعین حسینی یک حرکت کاملا مردمی است.
زارعی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین یک حرکت عظیم فرهنگی و اسلامی است، تصریح کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و متعددی که کشور دارد، در این راهپیمایی عظیم مشکل خاصی وجود نداشته است .
همه ساله جمعیت زیادی از مردم برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی وارد خوزستان می شوند و از مرزهای این استان به کشور عراق عزیمت می کنند.
/6002/7158

انتهای پیام /*


فرهنگي


اربعين


اهواز


اسكان