اماکن دیدنی ایران

حمایت دولت از توسعه زیرساخت‌ها و خدمات‌دهی به زائران اربعین

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از پایانه مرزی مهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان اقدامات انجام‌شده در زمینه تسهیل تردد زائران اربعین قرار گرفت.

میراث آریا: علی‌اصغر مونسان در جریان این بازدید با اشاره به فعالیت دستگاه‌های مختلف کشور برای کمک به برگزاری هرچه باشکوه‌تر این راهپیمایی، بر لزوم تداوم اقدامات مجموعه سازمان میراث‌فرهنگی برای ارتقای سطح خدمات‌رسانی به زائران حسینی تأکید کرد.
وی در بازدید از مرز مهران اظهار داشت: خوشبختانه تردد زوار در مرز مهران بدون مشکل خاصی ادامه دارد و خدمات‌دهی به زائران هم به‌خوبی انجام می‌شود.
مونسان گفت: دولت در زمینه توسعه زیرساخت‌ها و خدمات‌دهی به زائران اربعین از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی از توسعه گردشگری زیارت در کشور و استان ایلام خبر داد و افزود: وجود مرز مهران برای گردشگری زیارت در استان فرصت بزرگی است.
گفتنی است؛ مونسان در گفت‌وگو با خبرنگاران حاضر در مرز مهران، هدف از حضور در این منطقه را پاسداشت و تکریم عاشقی و دلدادگی مردمان عزیز کشورمان به‌عنوان میراث معنوی بی‌بدیل اسلامی و ایرانی و در مرحله دوم پیگیری ضعف‌ها، مشکلات موجود و بررسی راه‌های خدمت‌رسانی بهتر به زائران عتبات عالیات برشمرد.
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مهم‌ترین دلیل توفیق نهادها و دستگاه‌های کشورمان در کمک‌رسانی به پویش و جهاد عظیم اربعین حسینی را همراهی، همدلی بی‌حد و مرز و یکدلی و یکرنگی همه دستگاه‌ها، نهادها، ارگان‌ها و سازمان‌های عمومی و حاکمیتی با محوریت ارادت همگانی به خاندان شریف پیامبر اسلام(ص) دانست و ابراز امیدواری کرد که این وحدت و همدلی در همه ابعاد و عرصه‌های اداره کشور تجلی پیدا کند و شاهد ارائه خدمات شایسته‌تری به مردم عزیز کشورمان باشیم.

مونسان