اماکن دیدنی ایران

جنجال و درگیری در پایان بازی سایپا و پرسپولیس/فیلم

در آخرین دیدار هفته دهم سایپا در ورزشگاه تختی از پرسپولیس پذیرایی کرد که این بازی تماشایی در حالی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید که پرسپولیس تا دقیقه 87 از حریف پیش بود.

پرسپولیس با این تساوی 17 امتیازی شد و در رتبه سوم جدول رده بندی باقی ماند، اما اختلافش با تیم های پدیده و سپاهان که در رتبه اول و دوم هستند، افزایش یافت.سرخپوشان پایتخت نسبت به سایر تیم های بالای جدول، یک بازی کمتر انجام داده اند.سایپا هم 15 امتیازی شد تا به بحران هفته های اخیر پایان دهد.

دردقیقه 92 بازی پرسپولیس و سایپا، یک خطا روی سیدجلال حسینی اعلام شد و کاپیتان سرخ ها به این خطای پشت محوطه جریمه شدیدا معترض بود. او ابتدا اعتراضش را به زرگر نشان داد و سپس سمت سخندان رفت و برای دقایقی بازی متوقف شد تا این که حسینی پس از جریمه با کارت زرد، به سمت محوطه جریمه خودی آمد و بازی از سر گرفته شد. اما لحظاتی بعد بار دیگر بازیکنان دو تیم درگیر شدند و این تنش ها تا پایان مسابقه ادامه داشت.

طاهرخانی با اسدی، شجاع و رضا جعفری و علی علیپور با عبدالله ناصری در داخل زمین با هم مشغول جروبحث بودند. در همین حین شجاع خلیل زاده و جعفری روی نیمکت باهم درگیر شدند و سپس بازیکن سایپا در حال حرکت به سمت رختکن، فحاشی کرد و این موضوع با واکنش رادوشویچ همراه بود.

رادو از تونل به سمت جعفری دوید و این درگیری به رختکن ها کشیده شد. در این لحظه تقریبا تمام بازیکنان با یکدیگر درگیر شدند و دعوای عجیبی در ورزشگاه تختی به وجود آمد.