اماکن دیدنی ایران

نوجوانان خلافکار به این شکل عجیب تنبیه شدند!/تصاویر

دو نوجوان شرور مالزیایی که با نقشه‌ای عجیب اقدام به ترساندن مردم محلی کرده بودند به شکل عجیب تری مورد تنبیه قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران:نوجوانی دوره‌ای است که در آن فرد با توجه به حال و هوای این دوره و اقتضای سنی دست به کار‌هایی می‌زند که در برخی موارد بسیار نامعقول و غیرقابل پذیرش است. انجام چنین کار‌های غیر قابل معقولی گاه نه تنها نوجوان بلکه اطرافیان او را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. مانند عملی که به تازگی دو نوجوان مالزیایی در یکی از روستا‌های این کشور دست به انجام آم زدند. ماجرایی که نه تنها این دو نوجوان بلکه اهالی یک روستا را نیز تحت تاثیر منفی خود قرار داد.

شرح این ماجرا ابتدا در فیسبوک و توسط پیج ” ساراواک وایرال” (Sarawak Viral) در تاریخ ۲۲ اکتبر منتشر شد. بنا به آنچه که در این پیج به اشتراک گذاشته شد این دو نوجوان در عملی عجیب اقدام به ترساندن ساکنان یک روستا در مالزی کرده بودند. آن‌ها شب هنگام در حالی که پارچه‌هایی سفید را به دور بدن خود پیچیده بودند خود را به شکل شبح درآورده و با ظاهر شدن در جاده موجب ترس و وحشت بسیاری از روستائیان روستایی که خود ساکن آن بودند شده بودند. سرانجام این بازی خطرناک این دو نوجوان زیاد طول نکشید و روستائیان در اواخر شب موفق شدند هر دو نفر آن‌ها را به دام بیاندازند.

اما ساکن روستا که از عمل این دو نوجوان خام بسیار خشمگین شده بودند با عملی عجیب‌تر آن‌ها را مورد تبیه قرار دادند. آن‌ها با بستن دست دو نوجوان و انتقال به قبرستان روستا آن‌ها را مجبور کردند تا تمام شب را در قبرستان بگذرانند. در یکی از تصاویری که منتشر شده است این دو نوجوان را در حالی که در قبرستان و روی زمین افتاده اند نشان می‌دهد. تعدادی از اهالی محل نیز در حالی که در اطراف آن‌ها حضور دارند دیده می‌شوند.

انتشار این ماجرای عجیب در فیسبوک با واکنش متفاوت کاربران همراه بود. در حالی که برخی از کاربران این تنبیه را زیاده روی از طرف اهالی روستا دانستند، اکثریت کاربران با آن ابراز موافقت کردند.