اماکن دیدنی ایران

آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها در برخی نقاط/ آسمان نجف و کربلا کمی ابری است

کارشناس هواشناسی گفت: امروز در برخی مناطق کشور به سبب شدت بارش احتمال آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان: کبری رفیعی کارشناس  درسازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: امروز در استان های واقع در شمال غرب، غرب و جنوب بارش باران گاهی به شکل رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بارش‌ها در جنوب آذربایجان غربی، شرقی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، خوزستان، ایلام و بوشهر از شدت بیشتری برخوردار بوده و منجر به آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و ریزش تگرگ در برخی از این مناطق خواهد شد.

به گفته رفیعی، روز سه‌شنبه در جنوب غرب و بخش هایی از غرب کشور بارش باران به شکل رگبار، رعد و برق و وزش باد ادامه خواهد داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز در برخی ساعات بارش باران و گاهی وزش باد شدید را در استان های ایلام و کرمانشاه خواهیم داشت به طوریکه امروز حداکثر دما در استان ایلام و کرمانشاه 21 درجه و حداقل 10 درجه بالای صفر خواهد بود.

وی درباره آخرین وضعیت آسمان تهران افزود: امروز آسمان تهران کمی نیمه ابری و در برخی ساعات همراه با بارش پراکنده و وزش باد خواهد بود.

رفیعی حداکثر دمای پایتخت را 23 و حداقل 15،دماوند حداکثر 18 و حداقل 16، ورامین حداکثر 26 و حداقل 13درجه سانتی گراد اعلام کرد.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان آسمان نجف و کربلا را کمی ابری اعلام کرد و گفت: امروز حداکثر دما در شهرهای نجف و کربلا 32 و حداقل 22 درجه بالای صفر خواهد بود.