گردشگری و توریسم

استارت آپ حوزه گردشگری در همدان برگزار می شود

علی خاکسار روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در چهلمین نشست اعضای سازمان جهانی گردشگری، فعالان، متخصصان و سرمایه گذاران بین المللی حوزه گردشگری شرکت می کنند که این استارت آپ فرصتی برای ارایه محصولات و خدمات نوآورانه به اعضای این سازمان را فراهم می کند.
وی اظهار داشت: این رویداد به عنوان نخستین استارت آپ گردشگری در استان، در راستای توسعه فرهنگ کارآفرینی دانش بنیان و زمینه سازی برای ایجاد کسب‌ و کارهای نوپا و به منظور ارایه راه حل نوین در رونق گردشگری برگزار می شود.
معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان عنوان کرد: خلق ایده، کشف فرصت‌های ناب و ایجاد فرصت اشتغال، از دیگر اهداف این استارت آپ است که به همت میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن کشاورزی همدان و مرکز رشد دانشگاه بوعلی سینا همدان در آبان‌ ماه 1397 (نوامبر 2018) در هتل بین المللی باباطاهر برگزار می شود.
وی اضافه کرد: علاقه مندان برای حضور در این استارت آپ می‌توانند از طریق ثبت نام در سایت a href=’http://event.hstp.ir ‘ target=_blank event.hstp.ir /aتا 30 مهر ماه اقدام کنند.
گفتنی است، چهلمین اجلاس جهانی گردشگری (UNWTO) با حضور نمایندگان 150 کشور از 21 تا 23 آبان به میزبانی همدان برگزار می شود.
9904/2087

انتهای پیام /*


فرهنگي


اجلاس جهاني


رويداد همدان 2018


گردشگري