اماکن دیدنی ایران

جزئیات جنجال در تمرین پرسپولیس

تمرین یک‌شنبه گذشته پرسپولیس در حالی در غیاب چند بازیکن ملی‌پوش و مصدوم برگزار شد که جوانان حضور پررنگی داشتند.

خبرورزشی: حسین ماهینی به دلیل مصدومیت، احمد نوراللهی، علیرضا بیرانوند و بشار رسن به خاطر حضور در اردوی تیم ملی غایب بودند.
شایان مصلح هم به خاطر پاره‌ای مشکلات در تمرین حضور نداشت، اما این تمرین خیلی هم بدون حاشیه نبود.
بخش پایانی تمرین به بازی درون‌تیمی اختصاص داشت که خوردن یک گل توسط علیرضا درویش‌وند واکنش منفی سعید کریمی مهاجم جوان پرسپولیس را به دنبال داشت.
این درگیری لفظی به رختکن کشیده شد و حتی طرفین یقه یکدیگر را گرفتند که در نهایت وساطت سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده جلوی یک بزن‌بزن واقعی را گرفت.
سیدجلال حسینی با صدایی بلند رو به سعید کریمی و ابوالفضل درویش‌وند کرد و فریاد کشید: «هر دوتا ساکت شوید. دیگر نمی‌خواهم یک کلمه از زبان شما چیزی بشنوم و…»
از کاه، کوه ساختند
درویش‌وند: سیدجلال وساطت کرد، جو خوابید!
در همین ارتباط بد ندیدیم دقایقی با ابوالفضل درویش‌وند یک‌طرف این درگیری هم‌کلام شویم.
* اصل ماجرا چه بود؟
پرسپولیس تیم بزرگی است و متأسفانه برخی از کاه، کوه می‌سازند.
* به هر حال تا نباشد چیزکی، مردم نگویند چیزها!
چیز خاصی نبود. در حال حاضر پرسپولیس با کمبود بازیکن روبه‌روست و نباید برخی رسانه‌های محترم برای ما حاشیه‌سازی کنند. بحث من و سعید کریمی که اتفاقاً پسر مؤمن و نمازخوانی است هم کاملاً فوتبالی بود.
* خودت توضیح می‌دهی؟
ببینید من در بازی تمرینی یک گل خوردم که سعید هم گفت: چرا این‌طوری گل خوردی و یک مقدار بین ما بگو مگو شد. در رختکن بودیم که کمی صدایمان بالا رفت، اما سیدجلال حسینی بزرگ‌تر تیم وساطت کرد و جو خوابید. من و سعید رفیق هستیم و نمی‌دانم چرا یک اتفاق ساده این‌قدر بزرگ شد.
* به هر حال درگیر شدید دیگر! نشدید؟
همه چیز بلافاصله تمام شد. شب این اتفاق هم با سعید حرف زدیم و مشکلی نداریم. آقاسید هم واقعاً بزرگی کرد و با هر دوی ما صحبت کرد. ما از ایشان و بزرگ‌تر‌های تیم هم عذرخواهی کردیم. الان هم اردوی تیم امید هستم. پرسپولیس در شرایط حساسی به سر می‌برد و از همه دوستان رسانه‌ای می‌خواهم به تیم ما کمک کنند. آن‌هایی که فوتبال بازی کرده‌اند خوب می‌دانند چنین اتفاقی در تمرینات طبیعی است و خیلی زود همه چیز ختم به خیر شد.
سعید کریمی: همان شب با ابوالفضل آشتی کردیم.
اما بشنوید از طرف دیگر درگیری که سعید کریمی باشد. مهاجم جوان پرسپولیس در رابطه با این دعوای داخل رختکن می‌گوید: بازی تمرینی ما با کری‌خوانی زیادی همراه شد. ما جوان‌تر‌ها می‌خواستیم خودی نشان بدهیم و من و ابوالفضل (درویش‌وند) در یک تیم افتادیم.
وی ادامه می‌دهد: از قضا گلی خوردیم که یکی دو نفر در تیم مقابل کمی برای ما کری خواندند که من هم متأسفانه ناراحت شدم. یک بگو مگوی لفظی با درویش‌وند داشتیم که به رختکن کشیده شد. البته سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده بزرگ‌تر‌های تیم بلافاصله جلو آمده و وساطت کردند تا همه چیز تمام شود.
کریمی اضافه می‌کند: اتفاقاً شب بعد از این اتفاق ابوالفضل که از دوستان خوب من در پرسپولیس است تلفنی تماس گرفت و بلافاصله آشتی کردیم.
وقتی از این مهاجم جوان می‌پرسیم ظاهراً برانکو تو را از حضور در تمرینات منع کرده، می‌گوید: نه، من در تمرینات تیم شرکت داشته و همین امروز هم زیر نظر برانکو کارکردم. نمی‌دانم چرا این اخبار کوچک بلافاصله بزرگ و رسانه‌ای می‌شود. امیدوارم دوستان رسانه‌ای هم متوجه شده باشند این جروبحث یک اتفاق معمولی بود و من و ابوالفضل درویش‌وند رفیق و دوست صمیمی هستیم.