اماکن دیدنی ایران

راهنمای سفر ارزان پاییزی با تورهای لاکچری!

تعطیلات در هر فصلی، موقعیت مناسبی است برای سفر و استراحت. حالا اگر این تعطیلات در فصل‌هایی غیر از تابستان باشد این امکان را به علاقمندان به سفر می‌دهد که با قیمتی ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر مسافر دیدنی‌های جهان شوند. پس با فهرست پیشنهادی آژانس مقتدر سیر همراه باشید و بهترین سفر پاییزی‌تان در سال ۹۷ ثبت کنید.

تور بالی؛ استراحت در استخر اختصاصی

مسافر تور بالی که باشید، یعنی خود را برای هیجان‌انگیزترین سفری که تا به حال رفته‌اید آماده کرده‌اید. ساحل‌های گرم و معتدل، با شن‌های سفید گرم و نرم که برای پذیرایی از شما در آبی نیلگون دریا آماده هستند تنها تصویری کوچک از سفر به این نقطه از بهشت روی زمین است.
اینجا را به این دلیل بهشت می‌گویند که زیبایی‌های آن لحظه‌هایی عاشقانه و دلپذیری را برای هر مسافری می‌سازد. شاید اغراق نباشد اگر بدانید که بالی پیشنهاد ماه عسل زوج‌های جوان در همه‌ی‌ جای دنیاست. زیبایی‌های طبیعی آنجا و حتی مکان‌ها و موقعیت‌هایی که می‌تواند این لحظه‌ها را زیبا کند آنقدر زیاد است که باید فهرستی همراه خود داشته باشید تا در بهترین نقطه‌ی جزیره مستقر شوید.

تور بالی

یکی از مشهورترین این نقطه‌ها «کوپو کوپو بارونگ» است. اینجا اقامتگاهی ویلایی است که شما برای رزرو آن باید ماه‌ها پیش از سفرتان اعلام آمادگی کنید که در اینجا بمانید. استخر آب‌گرم اختصاصی با نمایی رو به منظره جنگل‌های گرمسیری همراه با آوای پرندگان بومی و صدا و نمای رودخانه آیونگ در دور دست شاید رویایی‌ترین موقعیتی باشد که شما در کنار همسرتان تصور کنید.
اتفاقا برای زوج‌های جوان که به این اقامتگاه می آیند آشپز ویژه‌ای هم در نظر گرفته می‌شود که هر آنچه را می‌خواهید در استخر به همراه نوشیدنی‌های متنوع نوش جان کنید.
همه‌ی این خدمات لوکس و لاکچری بالی را در پاییز می‌توانید با قیمت متفاوت و کمی ارزان‌تر از فصل‌های شلوغ داشته باشید. پس فرصت را از دست ندهید و با همکاران آژانس مقتدر سیر برای اخذ ویزای بالی هماهنگ کنید و پس از بررسی وب سایت مقتدر سیر برای تعطیلات پیش‌رو برنامه‌ریزی کنید.

تور چین؛ گشت و گذار در شهر ممنوعه هزاران ساله!

تور چین ، یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که هر اهل سفری باید آن را تجربه کرده باشد. کشوری با تمدن قدیمی و هزاران ساله که پر است از دیدنی‌های تاریخی، فرهنگی، هنر و طبیعی که شاید برای تماشای همه‌ی آنها باید ماه‌ها اقامت کرد.
اما نگران نباشید اگر مسافر آژانس مقتدر سیر باشید با برنامه‌ریزی‌های دقیق راهنماهای فارسی‌زبان به خوبی می‌توانید مهم‌ترین و دیدنی‌ترین بخش‌های شهر‌های چین را ببینید.
شما در تور چین ابتدا وارد پکن می‌شوید. شهری که خود نشان مهمی از فرهنگ و پیشینه‌ی سنت چین است و دیدنی‌های جذاب آن چشم‌گیر و فراموش نشدنی است.
بعد از آنکه با برنامه‌های تور به تماشای دیوار بزرگ چین رفتید و از این ساخته‌ی بشر شگفت‌زده شدید، حتما یک‌ روز را هم برای تماشای «شهر ممنوعه» در پکن بگذارید، جایی که میزبان ۲۴ امپراطوری بوده و از سال ۱۳۰۰ میلادی بنا شده و تا کنون بزرگترین مجموعه کاخ باستانی در دنیا باقی مانده است.
اینجا یکی از مهم‌ترین نشانه‌های معماری چین است که در دنیا شهرت فراوانی دارد و شما باید برج گردان، باغ پادشاهی و دروازه مریدیان آن را حتما از نزدیک ببینید .
بعد از تماشای این دیدنی‌ها حتما به رستوران‌های پکن هم بروید و از معجزه‌ی بی‌نظیر غذاها و ترکیب‌های آنها با گیاهان لذت ببرید.
شما بعد از پکن به شانگهای می‌روید، شهری مدرن با آسمانخراش‌های بلند که گشت و گذار در آن را نباید از دست بدهید.
خیلی نگران درگیری‌تان میان بلندی‌های ساخته‌ی بشر و یا برج‌های شیشه‌ای نباشید و اتفاقا به یکی از زیباترین پارک‌های دنیا در این شهر بروید و با زیبایی باغ‌های چینی از نزدیک آشنا شوید.
پارک فاکسینگ یکی از بزرگترین پارک‌های شانگهای است که همیشه در آن گروهی از جوانان در حال رقص و پایکوبی هستند و زندگی و هیجان جوانی در آن جریان دارد. اینجا محلی مناسب برای فرار از شلوغی شهر و بازسازی روحیه در فضای سرسبز و هوای فوق‌العاده آن است.
سفر به چین در این فصل به شما کمک می‌کند که با قیمتی مناسب‌تر در لوکس‌ترین هتل‌های چهار ستاره و یا پنج ستاره اقامت کنید و از کیفیت و استانداردهای بالای هتل‌داری در این کشور لذت ببرید.
می‌توانید پس از هماهنگی با کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر و دریافت ویزای چین به وب سایت مقتدر سیر نگاهی بیاندازید و با فهرست بهترین و مناسب‌ترین هتل‌ها در شهرهای تور چین آشنا شوید و مناسب‌ترین آنها را انتخاب کنید.

تور ارمنستان؛ سرزمین اپراهای تاریخی و باله‌های روسی!

ساده‌ترین سفر پاییزی، ‌تور ارمنستان است. شما به یکی از بهترین همسایگان ایران می‌روید که از نظر فرهنگ و رفتار اجتماعی بسیار به ایران نزدیک هستند و مهربانی و دوستی آنها به شدت سفر را برای شما آرام می‌کند.
ایروان یکی از جذاب‌ترین و البته آرام‌ترین شهرهای منطقه است که با انتخاب آن شما مقصد خوبی را برای پاییز برگزیده‌اید.
برای رسیدن به ارمنستان شما به ویزا نیاز ندارید و کافی است با گذرنامه‌ی معتبر راهی این کشور و سپس با برنامه‌ریزی‌های دقیق آژانس مقتدر سیر همراه شوید و بهترین و مناسب‌ترین سفر پاییزی‌تان را داشته باشید.
سفر در این فصل به ارمنستان ارزان است و شما با قیمتی مناسب می‌توانید در دنج‌ترین و زیباترین هتل‌های ایراوان مقیم شوید و به سادگی به همه‌ی مناطق دیدنی و گردشگری شهر هم سر بزنید.

بهتر است بدانید که اینجا مهد هنر است و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری آن با هنر گره خورده است. سالن تیاتر اپرای ایروان ،‌از مهم‌ترین دیدنی‌ها شهر است که هم شما را معماری ویژه و جذاب گذشته‌ی ارامنه آشنا می‌کند و هم هنر زیبای اپرا را از نزدیک می‌بینید. این سالن در سال ۱۹۳۳ و زمانی که ارمنستان هنوز تحت حکومت شوروی سابق بود بنا شد.
البته نگران نباشید اگر خیلی به اینجور تفریح‌ها علاقمند نیستیید، می‌توانید همراه تورهای یک روزه ایروان به دریاچه سوان سر بزنید و با منابع طبیعی و زیبای این کشور هم از نزدیک آشنا شوید. سوان یکی از بزرگ‌ترین دریاچه‌های آب شیرین در اوراسیا و یکی از بهترین نقاط برای گردشی دوستانه و خانوادگی است.
رسیدن به ارمنستان بسیار ساده است؛ ما باید به وب سایت مقتدرسیر سر بزنید و مناسب‌ترین برنامه‌ی سفر را انتخاب کنید و سپس تعطیلات پیش‌رو را در آنجا بگذرانید.

تور مالزی؛ هم‌نشینی فرهنگ‌ و سنت‌ها با آسمانخراش‌ها!

مسافران تور مالزی ، به دنیایی پر از ادیان، فرهنگ‌ها و جشن‌های مختلف وارد می‌شوند که انگار با یک قدم به سراسر جهان رفته‌اند!
همین که وارد کوالالامپور می شوید هم نشینی عجیب سنت و مدرنیته را در یک چشم می‌بینید. آسمانخراش‌های بلند و برج‌های شیشه‌ای که در میان پارک‌های بزرگ و پهناور سبز احاطه شده‌اند نشانی بزرگ از مدرنیته هستند، که در کنار محله‌های قدیمی و سنتی و زندگی آرام و هم‌نشینی مسالمت‌آمیز ادیان به سادگی جاذبه‌ی گردشگری مالزی شده‌اند.
همه‌ی دنیا برج‌های دوقلو و پتروناس این شهر را می‌شناسند و قطعا برای بازدید از آن و تماشای همه‌ی زیبایی‌ها و البته موزه‌ها و مارکز فرهنگی داخل آن برنامه‌ریزی می‌کنند.
اما شما هم خاطرتان باشد بعد از تماشای این غول ساختمان‌سازی به تماشای آکواریوم بزرگ مالزی بروید و از نزدیک با گونه‌های بی‌نظیر آبزیان آشنا شوید. شک نکنید که فرزندانتان عاشق این آکواریوم وسیع می‌شوند. شما در این مرکز تفریحی و دیدنی می‌توانید انواع گونه‌های مختلف جانوری زیر آب و موجودات و ماهی‌های رنگی اقیانوسی را بیش از دو ساعت ببینید.
سفر به مالزی معمولا در تورهای ترکیبی مالزی برنامه‌ریزی می‌شود که شما در کنار بازدید از کوالالامپور مسافر جزیره‌های هیجان‌انگیز آن هم شوید؛ پنانگ و لنکاوی دو جزیره‌ی دیدنی و تماشایی هستند که هر مسافری پس از یک‌بار اقامت در آنها فراموششان نمی‌کند.
یکی از جاذبه‌های طبیعی پنانگ بزرگترین پارک پروانه‌‌های آن است که شما و به خصوص فرزندانتان را شیفته می‌کند . در این پارک بیش از ۱۵ هزار گونه‌ی پروانه آزادانه پرواز می‌کنند و شما می توانید از هم‌نشینی آنها با شما و نشستن بر روی دست‌ها یا شانه‌هایتان عکس یادگاری بگیرید.
بعد از این جزیره شما عازم لنکاوی می‌شوید؛ جزیره‌ای سحرآمیز که افسانه‌های مختلفی در مورد حال و هوای آن در مالزی وجود دارد. اما اینجا یکی از بهترین اقامتگاه‌های جنگلی را دارد که لحظات بی‌نظیری را برایتان می‌سازد.
بوتیک هتل‌ها از جذابیت‌های این منطقه هستند که هم آرامش دارند و هم تجهیزات و خدمات رفاهی مناسب را با قیمت‌های خوب ارایه می‌کنند. مشهورترین آنها اقامتگاه ساحلی Bon Ton است که هم نمای تماشایی دارد هم استخر آب‌گرم و سالن ماساژ.
برای تعطیلات آرام پاییزی حتما تور مالزی را انتخاب و پس از بررسی برنامه‌های وب سایت مقتدر سیر، زمان سفرتان را تعیین کنید.

تور آنتالیا؛ تعطیلات در لوکس‌ترین هتل‌های ساحلی دنیا!

سفری ساحلی، آرام و مقرون به طرفه را خیلی ساده می‌توانید در آنتالیای ترکیه تجربه کنید. این شهر یکی از پرطرفدارترین مقصدهای گردشگران ساحلی است در فصل پاییز با جمعیتی کمتر از گردشگران مواجه می‌شود و شما می‌توانید در خلوتی و آرامش آن با مناسب‌ترین قیمت‌ها هتل‌های خوبی را انتخاب کنید و تابستانی را در پاییز بسازید!
اصلا باید بدانید که یکی از جاذبه‌های گردشگری در این شهر، هتل‌های ساحلی آن است که تجهیزات و خدمات رفاهی ۲۴ ساعته‌ی آنها هر توریستی را شیفته و راهی آنتالیا می‌کند. کافیست به وب سایت مقتدر سیر سر بزنید و به نسبت سلیقه و بودجه‌تان یکی از بهترین‌های آنتالیا را انتخاب کنید تا ببینید چقدر ساده می‌توانید سفری به یادماندنی برای خودتان و فرزندانتان برنامه‌ریزی کنید.

سفر

آنتالیا به غیر از سواحل جذاب و دیدنی‌های طبیعی کافه‌های خوشمزه‌ای دارد که باید حتما آنها را مزه کنید. بهترین غذاهای ترکی و البته خوراک ماهی را در آنها می خورید و نوشیدنی‌های خنک را با ساندویچ‌های کباب و یا صدف برای همیشه به خاطر می‌سپارید.
اگر کمی از آرامش و استراحت خسته شدید با کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر همراه شوید و در تورهای رایگان غارنوردی کارین آنتالیا ثبت‌نام کنید.
تجربه‌ی جالبی است و شما به تماشای کارین که از چندین غار بزرگ تشکیل شده می‌روید و ماجراجویی می‌کنید.
برای سفر به آنتالیا کافی است که به تقویم نگاهی بیاندازید و برای اولین تعطیلات مرخصی بگیرید و با تور آنتالیا همراه شوید.