گردشگری و توریسم

نخبگان و سفیران فرهنگی 56 کشور به همدان می آیند

به گزارش ایرنا، علی دشتکی روز یکشنبه در جلسه اعضای شورای سیاست گذاری رویدادهای همدان 2018 افزود: این همایش از روز 11 مهرماه به مدت سه روز با حضور 150 نفر از نخبگان و سفیران فرهنگی 56 کشور، از پنج قاره جهان برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه این همایش با محوریت رویداد همدان 2018 برگزار می شود، اظهار داشت: در برگزاری این همایش جامعه المصطفی با سازمان تبلیغات اسلامی استان همکاری دارد.
دشتکی عنوان داشت: در محور برنامه های این همایش، نقش محرم در انقلاب اسلامی، گنجانده شده است.
وی با اشاره به اینکه مهمان های خارجی این همایش روز چهارشنبه وارد همدان می شوند، اضافه کرد: به منظور آشنایی شرکت کنندگان در همایش، نمایشگاهی از مفاخر و اماکن تاریخی و گردشگری استان در آرامگاه بوعلی برپا می شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه 10 پایگاه از مساجد استان نیز در این همایش شرکت می کنند، افزود: همایش اصلی روز پنجشنبه برگزار می شود و مهمان های خارجی روز جمعه پس از بازدید از اماکن گردشگری استان، از همدان خارج می شوند.
استان همدان از پنجم تان هفتم شهریور امسال میزبان همایش بین المللی همدان پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018 میلادی بود و از 21 تا 23 آبان ماه سالجاری میزبان نشست بین المللی اعضای سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) است.
به گزارش ایرنا، سازمان جهانی گردشگری مستقر در شهر مادرید اسپانیا، از نمایندگی‌های سازمان ملل در بخش گردشگری است که در رابطه با امور جهانگردی سیاستگذاری می کند و امروزه پیشتازترین و شناخته شده ترین سازمان بین المللی مرتبط با سفر و گردشگری در جهان است.
اعضای هیات رئیسه این سازمان متشکل از 12 عضو است که در اوایل مردادماه سال گذشته برای نخستین بار شرکت سیاحتی علیصدر همدان به عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه این سازمان انتخاب شد.
9904*2090

انتهای پیام /*


فرهنگی


همدان 2018


نخبگان و سفیران فرهنگی


گردشگری