گردشگری و توریسم

100 فعال گردشگری در چابهار زیر پوشش بیمه اجتماعی شدند

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد چابهار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام در راستای حمایت از فعالان گردشگری و تشویق آنان انجام شده است.
محمد اکبر چاکرزهی به برنامه های اجرا شده در چند روز اخیر به مناسبت هفته گردشگری اشاره کرد و افزود: با توجه به جایگاه مهم چابهار در زمینه گردشگری 21 عنوان برنامه در این شهرستان در حال اجراست.
وی بیان کرد: نواختن زنگ گردشگری در روستای تیس، برگزاری تور یک روزه برای بازدید از جاذبه های گردشگری نوار ساحلی چابهار- بریس، اهدای گل به دهیاران روستاهای هدف گردشگری، توزیع کیسه زباله و پاکسازی سواحل، مناطق تفریحی، گردشگری و کوههای مریخی از جمله برنامه های اجرا شده هفته گردشگری است.
فرماندار سابق خاش تجلیل از فعالان حوزه گردشگری، صنایع دستی، اهدای گل به مسافران ورودی در فرودگاه کنارک و همایش پیاده روی خانوادگی را از دیگر برنامه های اجرا شده در هفته گردشگری در چابهار عنوان کرد.
به گزارش ایرنا چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران و سرزمین موج و مرجان واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 3 شهر به نام های چابهار، پلان و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.
3043**3213

انتهای پیام /*


فرهنگي


گردشگري


بيمه فعالان گردشگري


چابهار