گردشگری و توریسم

یگان حفاظت میراث فرهنگی صاحب تلفن مردمی شد

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از اعلام روز شنبه یگان حفاظت میراث فرهنگی کشور، سردار امیر رحمت اللهی اظهار داشت: یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی به عنوان متولی امر حفاظت و صیانت از آثار تاریخی فرهنگی، موضوع برقراری کد خدماتی و سامانه جامع ارتباط تلفنی را از اواسط سال 1396 به منظور تسریع در پاسخگوئی به فعالان عرصه فرهنگی در دستور کار خود قرارداد.
فرمانده یگان حفاظت تصریح کرد: این کار در راستای انجام ماموریتهای ابلاغی با هدف پیشگیری از جرائم علیه مواریث ارزشمند تاریخی – فرهنگی و مقابله با سوداگران این حوزه ، با تکیه بر تجارب مثبت حاصله در عرصه مشارکت های مردمی و بهره مندی از ظرفیت لایه های مختلف اجتماعی، صورت می گیرد.
وی ادامه داد: در ادامه روند پیگیری های صورت پذیرفته و با هماهنگی رده های سازمانی از طریق آماده سازی زیرساخت های مورد نیاز نسبت به راه اندازی تلفن پنج رقمی (09662) به صورت شبانه روزی با ظرفیت 30 لینک (30 تماس همزمان) در سراسر کشور اقدام شده است.
رحمت اللهی یادآورشد: با بهره مندی از قابلیت ضبط و نگهداری مکالمات و تسهیل در برقراری ارتباط مردمی، آماده دریافت اطلاعات مرتبط با جرائم حوزه میراث فرهنگی و پاسخگوئی به گزارش های مردمی هستیم.
فراهنگ**3079** 1418

انتهای پیام /*


فرهنگي


ميراث فرهنگي


يگان حفاظت


رحمت اللهي