گردشگری و توریسم

30 درصد تخفیف برای اقامت گردشگران در چابهار اعمال می شود

محمداکبر چاکرزهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مجموع 21 عنوان برنامه به مناسبت هفته گردشگری در چابهار برنامه ریزی شده است.
وی افزود: رونمایی از پرتال جامع گردشگری، نواختن زنگ گردشگری، تورهای رایگان گردشگری، پاکسازی سواحل و مناطق تفریحی و گردشگری، برپایی نمایشگاه موقت صنایع دستی، ارائه خدمات رایگان تفریحات دریایی، اجرای مسابقه طبخ غذای سنتی، موج سواری، کلنگ زنی طرح ساماندهی و زیباسازی اسکله تیس از جمله برنامه های هفته گردشگری در چابهار است.
فرماندار سابق خاش افتتاح موسسه توسعه گردشگری و جشنواره ها، تجلیل از شرکت کنندگان جشنواره توانمندی های گردشگری روستائیان و عشایر سیستان و بلوچستان، اهدا گل و شکلات به نخستین مسافران ورودی به چابهار، اهدا کارت سلامت فعالان حوزه صنایع دستی و گردشگری را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این هفته عنوان کرد.
وی از کمبود شدید زیرساخت های گردشگری برای استقبال، پذیرایی و اسکان مسافران اشاره کرد و افزود: کلنگ ساخت سرویس های بهداشتی روستاهای هدف گردشگری طول نوار ساحلی چابهار- گواتر و کنارک به زرآباد به زمین زده می شود.
به گزارش ایرنا چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران و سرزمین موج و مرجان واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 3 شهر به نام های چابهار، پلان و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.
3043**3213

انتهای پیام /*


فرهنگي


گردشگري


هفته گردشگري


منطقه آزاد چابهار