گردشگری و توریسم

تالار سفال های عصر مفرغ موزه مقدم دانشگاه تهران گشایش یافت

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از دانشگاه تهران ، همزمان با افتتاح این موزه 14 اثر آن منسوب به محوطه گیان شهرستان نهاوند و مابقی یه مربوط به محوطه های خوروین و دیلمان، همگی از مجموعه شخصی زنده یاد استاد محسن مقدم، وقف شده به نمایش عموم گذاشته شده است.
هیات رئیسه دانشگاه تهران از فضاهای مختلف موزه مقدم اعم از حوضخانه، گنجینه، کارگاه مرمت، اتاق صدف، عمارت زمستانی، عمارت تابستانی، ایوان قاجار، کتابخانه، عمارت برج، گلخانه، مرکز اسناد، اتاق نقاشی، اتاق شومینه و حیاط ها دیدن کردند.
رئیس دانشگاه تهران در این بازدید بر ضرورت استفاده از پتانسیل های دانشگاه در تحقیق و مرمت بر آثار موزه مقدم تاکید کرد و به روز رسانی تجهیزات را از اقدامات مهم پیش روی دانشگاه برشمرد.
همچنین، جلسه هیئت رئیسه دانشگاه تهران با طرح موضوعاتی چون آیین ورودی نو دانشجویان سال 97 که شنبه 31 شهریور برگزار می شود، باغ موزه نگارستان، موزه مقدم و غیره در کتابخانه موزه مقدم دانشگاه تهران برگزار شد.
علاقه مندان به دیدن آثار تالار سفال های عصر مفرغ و آهن، می توانند از 27 شهریور، همه روزه غیر از شنبه ها و ایام تعطیل سوگواری، از ساعت 9 تا 17 به موزه مقدم مراجعه کنند.
9187 **1200**

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


دانشگاه تهران


موزه مقدم


تالار سفال