گردشگری و توریسم

11هزار و 27 گردشگر در مدارس مهاباد اسکان یافتند

جلال یوسف نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد مهمان از 25 خرداد تا 15 شهریور و در قالب سه هزار و 66 خانوار در مراکز پذیرش ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان پذیرش و اسکان داده شدند.
وی با اشاره به اینکه ستاد اسکان فرهنگیان مهاباد با پذیرش این تعداد مهمان بعد از ارومیه در جایگاه دوم قرار دارد، اضافه کرد: امسال 9 مدرسه با 63 کلاس درس برای مهمانان تابستانی آماده سازی شده بود.
وی بیان کرد: امسال پذیرش مهمانان تابستانی از طریق سامانه اینترنتی http://eskan.medu.ir انجام می شد و در سطح ویژه مراکز دارای فرش، تلویزیون، تخت، یخچال، وسایل سرمایشی و گرمایشی، پتو و بالش با حمام و آشپزخانه مشترک بودند.
وی یادآوری کرد: سال گذشته در ایام تعطیلات تابستانی سه هزار و 121 خانوار و در مجموع 11 هزار و 224 نفر پذیرش شده بود.
به گزارش ایرنا، طرح اسکان نوروزی و تابستانی معلمان و فرهنگیان در مدارس در چند سال اخیر با مدیریت وزارت آموزش و پرورش در کشور به اجرا درآمده و مورد استقبال مردم و خانواده های فرهنگی قرار گرفته است.
شهرستان مهاباد به سبب داشتن چندین جاذبه گردشگری طبیعی، تاریخی و بازارچه های فروش کالاهای خارجی در طول سال به ویژه در ایام تعطیلات فصل تابستان پذیرای شمار زیادی از هموطنان و گردشگران خارجی است.
3020/2093

انتهای پیام /*


اجتماعي


آموزش و پرورش


ستاد اسكان


مهاباد